Data e postimit: 2018-02-01 17:44:56
Lexime: 35295
Dhimbja dhe lumturia i japin kuptim jetes
Autori: Adi gangsta boy
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Shkolla: Ibrahim Hasmema
Klasa: Xl B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitues.Vete jeta eshte si nje roman i mire ne te cilin sa me shume te thellohesh aq me shume ka kuptim.Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoje dhimbjen si pjese te jetes.Nje njeri qe se perballon dhimbjen veshtire te gezoje ...dashuroje...apo shpresoje perseri.Dhimbja ka shije te hidhur,shije e cila na prek emocionalisht,por kjo nuk do te thote qe ajo duhet te ndikoje domosdoshmerisht keq te njerezit.Njerezit qe e duan jeten..pas dhimbjes qe pesojne ecin me hapa akoma me te medha dhe e lene mbrapa ate.Nderkohe qe disa te tjere bien pre e saj dhe fillojne te marrin vendime te gabuara ne jeten e tyre.Jeta eshte kontrasti me i forte nder te gjithe.
Ne fund te fundit e cdo te ishte jeta pa dhimbje .Ai qe kurre nuk e ka njohur dhimbjen dhe vuajtjen ..ai nuk do te mesoje kurre se c'eshte gezimi apo lumturia ne te vertete.

E gjithe jeta eshte si nje shtepi rere qe mund te rrafshohet nga momenti ne moment nga nje dallge e fuqishme deti.

Vepra te ngjashme
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 nentori
Afron dit e madhe Bij te skenderbeut -28 nentori- i dha ngjyr atdheut ngjyrose nje komb kuq e zi valvitur ne ballkan te vlores pavarsi e zbritur. 28 NENZORI KUQ E ZI FLAMURI KOMBETAR:
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavaresi
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim. Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: T.N · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena
Ese:Nena ime A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dh...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Altin A. GJIKOLLI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Disa fjale
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete. Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je. Ngjajshmeria mes pa...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: servantes · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sojliu i mances
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore dhe historike. Hodhi Idene e daljes nga erresira. Don Kishotizmi eshte nje dukuri shterpe e panevojshme ku njeriu nuk arrin te vendose ekuilibrin midis t...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....




Komentet e fundit!

Emri: xhenis
Email: xhenis-tula@hotmail.com
Komenti: fantastike



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com