Data e postimit: 2018-03-28 21:19:40
Lexime: 6768
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pranvera
Autori: Alma
Shkolla: "EMIN DURAKU"
Klasa: 5C
Qyteti: Prizren
E-mail: fiona-27@live.com


Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri të ftohtë vjen një stinë shumë e bukur me plot dashuri dhe harmoni Pranvera fillon më 21 Mars ...Fëmijët janë të lumtur që erdhi pranvera sepse ata daljn të luajnë dhe argëtohen pa masë.....❤Shpresoj që ju pëlqeu eseja jme e shkurtë💞

Vepra te ngjashme
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Enes Çakrri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera është stina e parë e vitit,që vjen pas dimrit dhe fillon më 21 Mars,kurse mbaron më 22 Qershor. Në këtë stinë natyra merr një pamje kryesisht me gjelbërim,dielli shfaqet me rrezet e tij të ngrohta dhe si zakonisht retë hapen. Bujq...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të gjith ne.Ajo fillon prej 21 Mars dhe mbaron ne 22 Qeshor. Në pranverë dita zgjatet dhe nata shkurtohet.Krse buqt larojnë arën dhe mbjellin,ne...
Autori: Taip Voci · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese per Pranveren
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon monotonine e dimrit, dhe na sjell vetem lumturi e bukuri natyrore siç jane: Gjelbërimi i fushave, Çelja e luleve dhe fillimi i lulëzimit te pemëve. Pra p...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Hartim · Tema: pranvera,stina e pare e vitit
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës . ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 4 poezi të shkurtra,kushtuar çdo stine
Erdhi pranvera E hirshme si vetë jeta, erdhi pranvera në vendin tim. Ku malet,fushat dhe kodrat, zënë me gaz blerimi të këndojnë. Ku zgjohet e tërë natyra, dhe stofin e ashpër dimëror, tutje e lë. Shkëndija rinie që marrin gaz nga ...
Autori: mishel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: stina e pranveres
erdhi pranvera ngjyra ngjyra i gjithe vendi me gezim kendojne femijet urra-urra plot dashuri dhe gezim dallendyshet fluturojne neper qiell gjithe gezim te gjithe i shohim me vemendje dhe brohorasim erdhi pranvera ne vendin tim gezim das...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...




Komentet e fundit!

Emri: lind
Email: arlinda.fazliu@hotmail.com
Komenti: pse eset kaq te shkurta eseja duhet te kete se paku 2 faqe

Emri: Diana
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: shume mire me pelqeu eseja jote

Emri: gogogogogogle
Email: jusufsejfulla98@gmail.com
Komenti: shume keq



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com