Data e postimit: 2018-01-25 15:39:24
Lexime: 11688 |
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
|
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
|
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi...
|
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogÃ...
|
"Bashkeudhetaret e rruges sone!"
Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
|
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
|
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
|
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
|
Jeta pa teknologji
Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga ai. Ne nuk mund ta imagjinojme dot e jo me ta realizojme nje dite pa te. Teknologjia ka ndihmua shume ne cdo fushe te jetes me shpikje ose veprimtari te n...
|
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
|
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
|
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
|
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
|
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
|