Data e postimit: 2015-10-05 19:49:54
Lexime: 4589
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: jeta e njeriut
Autori: ona
Shkolla: abdyl bajraktari
Klasa: 8c
Qyteti: koplik
E-mail: ona.ona@hotmail.com


jeta eshte eshte si nje piano


kurse pianisti i saj je ti


ndaj mundohu te krijosh



nje melodi sa me te bukur

Vepra te ngjashme
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit. Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Parents Are Often Right
Parents Are Often Right Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the opposite was true. My parents felt that playing an instrument was crucial in “rounding out” my personality. I was unconvinced. After a hectic week of ...
Autori: Arbër · Lloji: Poezi dashurie · Tema: je melodia ime
Jam shume i merzitur, askush nuk me kupton Se di cfar jam duke pritur, cdo dit qe kalon Me vjen inat, me vjen te uleras Dua te shprehem.. nuk di me kend te flas Ti me le pa frym, ti me le vetem Nga ti un nuk e prisja.. se ta fala jeten Eci nepe...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
Autori: ARDIANA TUNPRENKAJ · Lloji: Poezi dashurie · Tema: qfar eshte jeta
jeta edhte si piano: butonat e bardh jane momente te lumtura. butonat e zi ato te trishtuar. por mos harroni qe duhet te perdoren te gjitha butonet se bashku per te krijuar nje muzik te embelqe quhet "JETE"...!!!
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
e embel,e madhe eshte fjala atdhe qindra vjet kemi luftuar per te ne, edhe ata qe shume larg kane shkuar, ne gjakun e tyre emri shqiptar eshte shkruar. E bukur,e ndritshme eshte fjala Shqiperi, ne veshet e shqiptarit tingellon si melodi, Me shpirt...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sprovës
Sprova është një testim i së vërtetës ndaj qëndro real e mos ia bëj të keqen vetës, nëse sprovohesh mos u pikëllo por bëhu i fortë e duro. Sprova është caktuar për çdo njeri qoftë ...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: elton · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
sa e bukur eshte jeta, po te dish ta shijosh, sa e bukur eshte bota , po te dish ta shikosh, sa e bukur behet loja, po te dish ta luash, sa bukur shndrit dielli, kur njerzve nuk iu plas sherri, sa bukur ku di te duash, e jo te luash me tjetrin, ...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: Brendona kotorri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Jeta
Jeta eshte e bukur, por ti nuk e vëren, shijoje CDO moment, se me vone te pelqen. Jeta eshte e bukur, por dhe me sfida, CDO deshire e jotja d...
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...




Komentet e fundit!

Emri: Gonxhe
Email: gonxhe_gashi2@hotmail.com
Komenti: A mund te me jepni nje ese me teme:Fjala eshte arti por vetem per ata qe din ta thon

Emri: Klea
Email: kleahaxhiu@gmail.com
Komenti: A mund te me jepni nje ese me teme: Cfare eshte per ju dhe si e kuptoni konceptin "Dashuri njerezore "

Emri: ledia
Email: ledia.leda@hotmail.com
Komenti: si yll sh nice



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com