Data e postimit: 2013-04-10 18:01:48
Lexime: 8487
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Endrra
Autori: Fjolla Gashi
Shkolla: Liria
Klasa: 8-1
Qyteti: Fortesa
E-mail: xx_girl_xx99@live.com


Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte e thjesht kengon 2-3 min dhe pastaj fillon kenga tjeter . Te them te drejten muzika eshte jeta ime . Ne te ardhmen synoj qe me muzik te arrij kulmin dhe te behem dikushi ne jet fal muzikes . Dua te kendoj dit e nat pa u ndalur po ja qe gjerat e bejne te pa mundur . Cdo kush prej nesh e di mir enderren e tij dhe qfar ka deshir te behet. E un e shpreha endrren time permes kesaj Eseje dhe tju them te gjithve se duket te shpreheni dhe ti thuani JO atyre qe ju nenqmojn endrren tuaj dhe te thuani me ze te lart EDHE UN JAM NJERI edhe un kam endrra si gjith ju .

Vepra te ngjashme
Autori: Kristela · Lloji: Poezi personale · Tema: Muzika
Muzika eshte plot tinguj, Me melodi porsi virguj. Ka gezim dhe trishtim, Por jo vetmine. Ajo s'krahasohet me gje tjeter, S'mund te behet perfekte ne leter. S'rri nje sekonde pa te, As ne shkolle nuk e le!
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: kristina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Muzika
Muzika eshte plot tinguj, Me melodi porsi virguj. Ka gezim dhe trishtim, Por jo vetmine. Ajo s'krahasohet me gje tjeter, S'mund te behet perfekte ne leter. S'rri nje sekonde pa te, As ne shkolle nuk e le!
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: Kristina Mandri · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Endrra ime
Enderr Cdokush e ka endrren e tij Qe kurr ne jet nuk mbaron Nuk ka njeri pa fantazi Vetem kur ate e realizon Kur njera enderr mbaron Fillon dhe tjetra pas saj Por endrra ime më e madhe Urryesit shum larg ti mbaj Vjen nje bot tjeter ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: jeta ka sekretet e saja
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin e muzikes qe eshte muzikaliteti?dhe ta dini se cdo njeri ka me afer vdekjen sepse jeta eshte shume e shkurter.cdo njeri ka bere gabime dhe sakrivica meshi...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Blerona Cakaj · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Profesioni im ne te ardhmen
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate gjithe kesaj kohe mua me pelqen qe te argetohem!E dini se ç’farë bejë?Sigurisht te pikturoj.Profesioni im ne te ardhmen do te jete te behem piktore!Ku...
Autori: Esnaida Mullaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje objekti (Kitara)
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muzikore pa te cilen muzika do te ishte e manget. Pamja e saj eshte vertet nje enigme. Eshte e pabesueshme te mendosh qe nga je dru te cilit i eshte dhene nje...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Ardit Kadriu · Lloji: Hartim · Tema: Shetitje
Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shkelqente . Muzika buqiste ne cdo zemer dhe une u nisa dhe shkova ne shkoll ne oren e mesimit erdhi sherbetori dhe na ia dha lajmerimin dhe e gjithe klasa ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Tekst informativ · Tema: Rreth meje
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vjecare Rilindja .Endrra ime gjithmone ka qene te behem nje piktore , derisa m'u shtuan dy pasione te tjera : muzika dhe moda . Tani po perpiqem qe t'i ndjek ...
Autori: martin camaj · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: cfar kuptimi ka fjala
ne fjel sqrhet qiell e dhe bashke .ajo eshte nje strajce e ne te mundemi me barte stinet e motit,akull e zjarm.Pa ate ,nje levizje ne fytyre ,buzeqeshja do te veshtrohej si nje grimase .per nje kukuk ,edhe gjyshja shenderrrohetn me gjith pupla ne dru e d...




Komentet e fundit!

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: shume e bukur dhe mallengjyese edh une keshtu mendoj

Emri: ana
Email: klodi ana@live.com
Komenti: hhahahhaahahahhaan

Emri: erion
Email: erionmafiozi@live.com
Komenti: shum e bukur kjo ese shpjegues

Emri: ana
Email: klodi ana@live.com
Komenti: hahahahahhhahahahahhahaah

Emri: njulkeda
Email: njulkedalive@yahoo.com
Komenti: shum e bukur

Emri: ana
Email: klodi ana@live.com
Komenti: shum e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com