Data e postimit: 2017-12-01 16:44:53
Lexime: 61996
Gjuha jone
Autori: Euripidi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjuha shqipe
Shkolla: Tomorr Sinani
Klasa: X
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjuha jone
Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne jete , mos e ndrroni ose e harroni gjuhen tuaj cilido motiv qe te jete.
Gjuah shqipe eshte gjuha jone , gjuha e nenes , gjuha e gjysherve , stergjyreve , te rrenjeve te origjines tone.
Eshte me e embla,e pasura , e bukura dhe nje nga gjuhet me te lashta te Ballkanit. E mbi te gjitha identiteti i kombit tone.
Nqs dikush e ndrron gjuhen e tij ai nk eshte i afte te mesoj gjuhe tjeter kur nuk do gjuhen e memedheut te tij. Kurre nuk kemi te drejte te quhemi komb i qyteteruar , sado te mesojme gjuhe te huaja sepse kombi nuk qyteterohet vetem me mesimin e gjuheve te huaja , por me mesimin dhe mbrojtjen e gjuhes te tij. Nqs ju nenvleresoni gjuhen tuaj nuk jeni te ndricuar ne perparim te moralit. Gjuha eshte e fuqishshme dhe e bukur krenaria e folesve te saj dhe nje mjet i shenjt per zhvillimin kulturor dhe intelektual te kombit tone te vjeter shqiptare.
Themeli i diturise eshte dashuria per atdheun dhe nga identitetet e tij.Kultura e nje personi pasqyrohet qarte qe nga gjuha . Gjuha pasqyron nje kombesi, ajo eshte pasqyra me e qartee nje kombesie dhe e kultures se saj.Shkalla e pasurise se gjuhes eshte tregues i nivelit te kesaj kulture.
Gjuha eshte sendi me i cmueshem i nje populli dhe per popullin shqiptare eshte i vetmi thesar qe ka.

Vepra te ngjashme
Autori: ADELAJDA PRENGA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndyshimi i koherave
Metamorfoza! Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone. Kishte shumë , shumë lëvizje , njerëz të ndryshëm qe ndiqnin rrugë të kundërta me njëri-tjetrin.Sec dëgjoje disa zhurma makinash , bori të pafundme...
Autori: honest · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Q.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dashuri per teje asaj qe mendojm
Dashuri ... do te thot te kesh dashurin dhe respektin nga nje person,e ate ma dhurove ti me dhe nje kuptim te vertete jetsore. Me fale dashurine dhe lumturin qe askush smund ta kete, nga ti mesova ndjenjen e te dashurit dike fort. Nga syte e ty une fillov...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrimi i nje pjese te shtepise
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me t...
Autori: elda agalliu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: marredheniet ne familje
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndryshuar dhe bashke me to ka ndryshuar edhe mendesia e njerezve. Ne qofte se te duhet te jetosh nje pervoje te tille,duhet ti "harrosh" ose ti "ndryshosh" dis...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ne brendesi te kalase se krujes
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja e krujes ka kaluar shume veshtiresi ne te kaluaren dhe kur e shikon ,te ngrihe ne mendje nje pyetje si ka mundesi qe pas kaq e kaq shume vitesh kjo kala e ...
Autori: A.....A K.....A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte njesoj sikur te mbyllesh nje kapitull te nje libri plote me ngjarje, sikur te mbyllesh Jam...
Autori: didi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femiria
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse femiria eshte nje ndjesi qe nuk mund ta provosh perseri e qe shum njerz e duan at sepse i ben qe ta kthejn koken mbrapa e te mendojn per gjerat e kaluar.f...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranverë natyra gjelbëron dita ditës e me tepër.Zogjtë kthehen nga shtegtimi i largët dhe fillojnë kengës së tyre me zëra mahnitës.Femijet gëzohen ed...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...
Autori: mishel · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kujtimet
Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e doja cdo cast ne ate vend , me ata njerez me ate pamje ndjeja se zemra ime cdo dite po hapej . Une gjate gjithe kohes ndryshoja gjithe ate qka perjetova ish...




Komentet e fundit!

Emri: Efsun
Email: efsun kocovali@gmail.com
Komenti: Mrekulli

Emri: ema
Email: emabasani@brgmil.com
Komenti: ok

Emri: Ambra
Email: ambraavdulla@gmeil.com
Komenti: bravo

Emri: leonard
Email: denislezo@ymail.com
Komenti: une jam leo dhe jetoj ne qytetin Kucove

Emri: besa
Email: besa@gmail.com
Komenti: me gjeni nje ese per gjuhen shqipe qe nuk e kini shkruar ne internet nese ma gjeni me shkruani ne viber :+37744513816

Emri: besa
Email: besa@gmail.com
Komenti: me gjeni nje ese per gjuhen shqipe qe nuk e kini shkruar ne internet nese ma gjeni me shkruani ne viber :+37744513816

Emri: eni
Email: xhenisaejella@gmail.com
Komenti:

Emri: anna
Email: anna@gmail.com
Komenti: pika themelore eshte e dukshme,bravo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com