Data e postimit: 2022-02-15 21:44:18
Lexime: 3123
Udhetim ne Shkoder
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pushimet Dimerore
Autori: Filanja
Shkolla: Drita e Dijes
Klasa: 8A
Qyteti: Vlore
E-mail: emililikaj2008@gmail.com


Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqiperise. Pasi pyetem secilin se ku deshironim te shkonim vendosem qe te shkonim ne Boge nje fshat turistik ne veri te shqiperis. Kur e mora vesh se ku do te shkonim u gezova shum sepse nje nder gjerat e mia te preferuara jane dhe vendet me debore ose thjesht ato ne mal. Beme pergatitjet tona dhe diten tjeter u nisem edhe pse rruga ishte pak lodhshme perseri i thoja vetes qe ia vlente.ne momentin kur ndodheshim ne shkoder vendosem qe te benim nje pushim pas gjithe asaj rruge e me pas filluam rrugen per ne boge. Pothuajse ne gjysmen e rruges makina filloi te tregonte nje sinjal. Babi tha se sinjali filloi ngaqe bateria mund te fikej nga momenti ne moment. Ne ate moment u shqetesova sepse jo vetem qe makina mund te ndalonte nga momenti ne moment por po ashtu ndodheshim ne nje vend ku nuk kishte linje e skishim mundesi qe te telefononim njeri. Gjithsesi arritem ne hotel pa pesuar asnje problem. Hoteli ishte madheshtor dhe pervec kesaj kudo ishte mbuluar me debore. Gjate qendrimit atje vendosem qe te shkonim ne nje pike me te lart per ski. Skite ishin te mrekullueshme por sic do te thoshte shumica me i bukur ishte momenti kur luajtem me debore. Pevec kesaj ne po ashtu u argetuam tek pishinat e medha duke luajtur me njeri tjetrin, hodhem fizhekzjarre e me pas ndezem nje zjarr te madh dhe qendruam rreth tij. Pra me pak fjale cdo gje ishte thjesht perfekte.

Vepra te ngjashme
Autori: Enxhi · Lloji: Tregim · Tema: tregimi rrefimtar
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , pa...
Autori: Tedi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Aventure
Gjashte shoke ambicioze, te emocionuar qendrojne ne rreze te malit te Gramozit dhe ishin gati per nje aventure te madhe, gati per te kaluar male, fusha, kodra e lumenj. Une, Kozi, Klausi, vellai i tij Enio, Fabiola, Petri dhe drejtuesi j...
Autori: Aleksander alija · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Me shoket e shoqet nje dite debore
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillova te merja shoket e shoqet e mia ne telefon,duke i thene qe te shkonim te luanim me topa debore. Kur shkuam the shkolla te gjithe po luanin,kur aty afer p...
Autori: emily · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ekskursioni me i bukur
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe te shkonim ne Tiran atje do te shkonim te Cineplex pra te kinemaja me pas te blur dhe te city park.Ne u nisem ne oren 8:00,rruga ishte e gjate por ne e ka...
Autori: E.K · Lloji: Hartim · Tema: Pushimet ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: E.K. · Lloji: Hartim · Tema: Pushime ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Agnesa Zeqiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Nde...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Poezi personale · Tema: MIQESIA
ISHTE SHTATOR KUR U TAKUAM, POR ISHTE NENTOR KUR SHOQERINE TONE FORMUAM NJERI-TJETRIN NE FILLIM E KISHIM INAT POR SHOQERINE FILLUAM TA KRIJONIM PAK NGA PAK. AS VETE NUK E KUPTUAM KUR FILLOI KJO SHOQERI BRENDA PAK DITEVE FILLOI TE EKZISTONTE NJE MI...
Autori: F.... · Lloji: Novela · Tema: Dshuria e dy te rinjve qe perfundon ne gabim
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje familje e nderuar dhe e respektuar. Pasi mbarova klasen e IX me rezultate te shkelqyera, prinderit vendosen qe te me conin ne nje shkolle ne kryeqytet. Atje...
Autori: Ardit Kadriu · Lloji: Hartim · Tema: Shetitje
Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shkelqente . Muzika buqiste ne cdo zemer dhe une u nisa dhe shkova ne shkoll ne oren e mesimit erdhi sherbetori dhe na ia dha lajmerimin dhe e gjithe klasa ...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...




Komentet e fundit!

Emri: Glea
Email: gleaduka@gmail.com
Komenti: Nje ese shume e bukur, por dicka qe e vura re ishte shkrimi i shkronjave te madha.Ne pergjithesi bravo.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com