Data e postimit: 2020-08-18 14:28:53
Lexime: 25712
Pasioni im me mrekullon
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pasioni im me mrekullon
Autori: Burrelsi
Shkolla: Turgut ozal
Klasa: 9
Qyteti: Durres
E-mail: supercell5id55@gmail.com


Te gjith e kemi nje pasion,nje deshir,nje vullnet qe na terheq per te bere gjera te mrekullueshme.Pasioni lind vet me kalimin e kohes dhe shum shpejt behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe te merr me vete.Pasionet jane nga me te ndryshmet dhe shpeshhere ato behen burime te ardhurash.Pasioni im qe me mrekullon eshte teknologjia.
Qe kur isha i vogel kur shikoja paisje elektronike nje deshir e zjarrt me terhiqte drejt tyre.Pderdorimi i telefonave,kompjuterave,tabletave me dukej shum e thjesht dhe sa hap e mbyll syte vazhdova t'i perdorja si i çmendur.Me kalimin e kohes u bera nje mjeshter i tyre dhe asgje nuk me ndalonte te mësoja çdo dit marifete te reja kompjuterike.Nuk çuditem nga arritjet e mia dhe shpresoj te gjej sukses edhe me tutje.Tani jam rritur dhe kam vendosur qe studimet e larta t'i bej per ndonje dege qe ka lidhje me teknologjine ne menyre qe pasioni im kurr mos te shuhet por ta bej ate nje te ardhme te ndritçme.
Te gjitha keto me bejne krenar.Shpresoj se kurvte rritem te behem nje emer i njohur per sa i perket botes se teknologjise dhe t'i sjell botes nje teknologji sa me te zhvilluar dhe te avancuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...
Autori: Abel Bosi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua ë...
Autori: Samuel Osmani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Legjendat
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi Kur njerezit filluan te k...
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
Autori: fatjon bytyqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: biologjia
pasioni im per biologjine prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre.. gjate ecjes nuk njihja asnje gjallese qe shihja.. Me interesonte te dija shume per natyren .gjate shkuarjes se pare neper fshatra , me pelqente bukurine qe e kishte na...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Deshira nga femijria
Per mua eshte shume e rendesishme shkrimi,lexime dhe recitimi e ndiej veten me rehat.Kete pasion e kam qe kur fillova te vetedijesohem. Eshte shume interesante se shume persona mendojne se shkrimi,leximi jane vetem per te kaluar kohen por kjo eshte shum...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte futbolli
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regji...
Autori: Xheni Llupo · Lloji: Ese informuese · Tema: Miqesia e adoleshenteve
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira per eset por edhe shkrime te tjera te cfaredoshme eshte i madhe.Shpresoj t'iu pelqejne☺
Autori: samina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim . Dashuria , gjuha e shpirti...
Autori: Ni-gers kuksioni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite Pz nuk di cfare me shkrujt po shnet bisha
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Lena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me muaj e vite te tera. Sa me shum qe kalon koha aq me teper e kupton se sa e bukur qe eshte jeta dhe me plot befasira. Siq dihet qdo njeri ka deshira nje pre...




Komentet e fundit!

Emri: QAZIMI
Email: Qazimi15@gmail.com
Komenti: 👍

Emri: dikush
Email: yayaywyeyy@gmail.com
Komenti: eshte e mire

Emri: Berti
Email: bertisanijes@gmail.com
Komenti: Ese e bukur eshte por do ta kopjoje gjithe klasa dal sh me tfutme

Emri: Askushi
Email: ngfdngdhgchy@gmail.com
Komenti: mos u mrzit lale se kshu e ka jeta

Emri: iljas
Email: pemajasiljas1@gmail.com
Komenti: Bravo e ke bere bukur me kete do te marr 10

Emri: bruna
Email: brunakorce@yahoo.com
Komenti: super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com