Data e postimit: 2014-04-22 17:41:10
Lexime: 13663
Vëllau im
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: -
E-mail: Email eshte i fshehur!


-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time.
Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gjithqka...!
Buzëqeshja jote-frymëzim për mua,buzëqeshja jote zgjat ekzistencën time.
Je vërtet i rëndësishem për mua,të dua..!
ohh,ku ka gëzim më të madh se të kesh një vëlla.
Je njeriu që asnjëherë nuk më thua "JO",por kur s'të pëlqen nuk flet fare...
Ti je heroi im,ti je gjithqka për mua...je dhurata më e mirë që më ka dhuruar Perëndia...Falenderimi i takon Perëndisë,për qdo gjë që të bënë të buzëqeshësh...Je njeriu më i mirë në botë,je vëllau më i këndshëm,më i bukur dhe më zemërmirë dhe zemërgjerë që ekziston...TE DUA..!

Vepra te ngjashme
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi personale · Tema: I ADHUROJME NENAT
Një herë isha e sëmurë u treta , me ethe u drobita nga shtrati dot s`u ngrita Për netë të tëra nëna pa gjumë , pa ngrënë u pikëllua sy këputura ajo rrinte mbi mua mbi kokë më erdhën motrat , vëllau e plotë të t...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
I ati puntor, i biri dembel ! C'do kujt si buzëqeshë fati ! Ai që shpejt gëzohet ,fill dëshprohet ! Njeriu i mirë,nuk është me trup por me zemër !
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Buzëqeshja dhe loti i fëmijës Më e lumtura E lumturisë Esht buzëqeshja E fëmijës ...
Autori: madrilene · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
ndërroj shijen e buzëve tuaËndërroj Që sikur mjalti kanë ëmbëlsi, Zgjas buzët e mia drejt teje Të të puth me shumë dashuri! E ti largon kokën prapa Bëhesh se s’më don, Por e di se zemra jote Për mua loton! Buzët i lëpin me ...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Më e lumtura,e lumturisë është buzëqeshja e fëmijës .
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1 Të fortit e të guximëshmit nuk i buzëqesh cdo herë fati ! 2.Interesante është ajo gjë,që je i interesuar për të ! 3.Asgjë nuk ka ,që nuk vlen ! 4. Hakun fale ,inatin mbaje ! 5.Kur bën mirë e duron të keqën më shumë !
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu pÃ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...




Komentet e fundit!

Emri: AlfonsinaSanxhaku
Email: as@Tamil.com
Komenti: Ethe une kam 3 vellezer dhe jam e lumtur qe i kam

Emri: eni
Email: enibob02@gmail.com
Komenti:

Emri: eni
Email: enibob02@gmail.com
Komenti:

Emri: lkjj
Email: hjgkfW@hotmail.com
Komenti: ju lutem me ndihmoni me nje ese pershkruese me tem une dhe miku im

Emri: aaann
Email: an.fel@tre.net
Komenti: je me fat se jo te gjithe njerezit kane nje vella kaq te mire sac po e pershkruan ti dhe vellaun sta ka dhuruar perendia por prinderit e tu ok? uroj qe kjo dashuri vellazerore te zgjase pergjithmone. marshalla se po ju hame sysh ;p dhe sa per esene shume e bukur te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com