Data e postimit: 2020-05-10 10:35:54
Lexime: 11667
Qyteti i gabimeve te medha
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ishulli
Autori: Iljas Pemaj
Shkolla: Niket Dardani
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: iljaspemaj@hotmail.com


Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte ose te ngaterruara. Nuk e kuptova se cfare po ndodhte por kur po ecja pashe nje mikun tim shume te ngushte. Ai dukej i dobet dhe mezi fliste por kur u afrova nuk ai as me vuri re. U mundova te flisja me te por ai mezi fliste. Me ne fund filloi te fliste tamam por kur kalonte ndonje njeri prane ai fliste kurrkund. Shkova ne nje qoshke ku nuk kishte njeri dhe nuk mund te na shikonte njeri. Ai i trembur me tha: ‘‘IK QE KETU DHE MOS U KTHE KURRE’’. Po pse?.
KY QYTET NUK ESHTE PER TY, LARGOHU SA ME PARE PERPARA SE TE TE NDODHE NDONJE GJE’’. Ky qytet eshte me i keqi nga te gjithe. Ky qytet quhet: ‘‘Qyteti i Gabimeve te Medha’’. Ketu nuk te fal askush ketu ndodh edhe me e keqja. Ik qe ketu sa me pare. Fillova te vrapoja sa me shpejt te mundja. Kur arrita te dilja pashe qe kur ktheva koken ajo ishte zhdukur.

Vepra te ngjashme
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Florind Gjyriqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per njerezit te cilet jane ndryshe.
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne Antraktide takova dy te panjohure te cilet kishin ardhur per te eksploruare vendin.Ata ishin veshur pothuajse njelloj me njeri tjetrin,ne koke kishin nganje ...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: ermal · Lloji: Tregime erotike · Tema: ne klase
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e klases qe shpesh me kerkonte ndihme. kjo gje vazhdoi per nje jave . nje dite pasi te gjithe nxenesit dolen nga klasa qendruam perseri te dy. fillova te fli...
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Rrugeve duke ecur ne kete qytet Rrugeve duke ecur ne kete qytet, Ndalem e mendoj, Zemra m'dridhet porsi termet Pres zerin te t'a degjoj Rrugeve duke ecur ne kete qytet Sdi pse kujtoj kohen tone Zeri yt m'duket se m'therret thote:"vec dy minut...
Autori: Englantia Ismajlaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: POEZI
Qyteti im, te peisazh i zymte, ku natyra penloi ashper, duke hedhur ngjyra te errta, pa kursim. Qyteti im, Ti poeme e dhimbjes, e kenduar vajshem, plage qe dhemb dashuri e brishte. Qyteti im, Rrethuar nga male,fusha dhe lendina, ne erresiren e...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrimi i Beratit
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase. Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per mesuesin tim te dashur
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Korca ,dje dhe sot
E...




Komentet e fundit!

Emri: armir
Email: armir-pemaj@hotmail.com
Komenti: Jo keq



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com