Data e postimit: 2017-10-16 13:05:28
Lexime: 4729 |
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
|
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone.
Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje.
Shpesh ne edhe ...
|
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit
|
Dita e Tokes festohet cdo vit me 22 prill.per here te pare eshte festuar ne vitin 1970.Tashme ajo festohet globalisht ne mbare boten.Ne duhet te kemi,kujdes te shtuar ndaj planetit tone sepse vetem ky planet ka cokollate.
ME RESPEKT TE MADH NDAJ ATYRE QE...
|
lule,lule vogel ti lulezo
shpirtin tim te vogel ti ma gjallero
aroma jote kendeshme
shpirtin me kenaq
nuk te bej keq
vec arome te marr
|
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
|
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon monotonine e dimrit, dhe na sjell vetem lumturi e bukuri natyrore siç jane: Gjelbërimi i fushave, Çelja e luleve dhe fillimi i lulëzimit te pemëve. Pra p...
|
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
|
Autori:
Kujtime kuqi
·
Lloji:
Ese informuese
·
Tema:
Atdheun Tim une shume e dua aty u rrita mesova dhe u shkollova prandaj atdheu im
Une mendoj se si ç'do i rritur dhe fëmijë ka te drejt ti shpreh dëshirat e veta .Por kur behet fjalë per deshirat e Mia une dua ti plotësoj ATo.Ne te sotmen une dua te kem shendet te Mir dhe ç'do vit shkollor te me shkoj as me mbar ,ndersa ne te ar...
|
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
|
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
|
Nene Tereza
Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj?
Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
|
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
|
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
|