Data e postimit: 2020-11-26 12:18:30
Lexime: 2035
Shtëpiake e Dëshpëruar
Lloji: Ese informuese
Tema: Shtëpiake e Dëshpëruar
Autori: Anonime
Shkolla: Xxx
Klasa: XI
Qyteti: Xxx
E-mail: anonime-edd@hotmail.com


U zgjova NE mengjes
Me plot kuriozitet
Te shihem ne pasqyre
E Te shoh sa jam e mirë.

Të pastroja dhëmbët oh
sa qejf kisha ,
por edhe të parfimosesha
Nuk është se nuk dija.

Hapa sytë të shihja
Në dritare, po cte shihja
Mendova por nuk dija nga
tia nisja.

Ne nje ane pizhamet
Ne tjetren fustanet
Ne mes corapet
E mbi to sandalet.

Fillova ti paloja
Me ate merzi qe kisha
Kur vija Te fustanet
PA pritese I hekurosja.

Posa perfundova rrobat
Pashee tek pasqyra
Nje buzekuq I kuq
Ishte shkrire nga nxehtesia.

I premtova vetes
Se ska me buzekuq
Vetem ndonjehere
Kur Te shkoj ndokund.

Lashe dhomen e
Ika NE kuzhine
Te shihja c'kishte per ushqim
Se po vdisja uri.

Kur hyra aty pashe
Rreth e rrotull
Fillova Te besoj
Se shtepia ishte bere pis.

Prape fillova Te mendoja
Te shikoj TV apo Te
kap fshesen me plot merzi.

Pastrova pastrova por
U ndala per nje moment
mu duk vetja si Cinderella.

Hapa televizorin
Kur I kreva punet
Po aty mu duk vetja vertete
Shtepiake e Deshperuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksp...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Hartim · Tema: shija e shiut
Po binte shi! Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe. Papritur mendova- ska asgje pas atij tymi. U ndieva i humbur ne mes te gjithckase... Isha i lagur i bere qull por gje nuk shihja. Shijova shijen e lekures time te lagur. Nj...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se qfar ndodhi e mua mu kujtua uaa sot eshte dita e stines se ngjyrave sot eshte dita e vjeshtes .Shiu krionte tingujt e pianos e me dukej vetja sikur isha n...
Autori: Elektra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkruani nje tregim me imagjinate
Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Rrugës për në mal takoj trimin e trimave â€...
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: Shqipe · Lloji: Analize letrare · Tema: Ënderr ti jeto
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini...
Autori: Aleksander alija · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Me shoket e shoqet nje dite debore
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillova te merja shoket e shoqet e mia ne telefon,duke i thene qe te shkonim te luanim me topa debore. Kur shkuam the shkolla te gjithe po luanin,kur aty afer p...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com