Data e postimit: 2015-03-04 19:19:41
Lexime: 31354
7 Marsi - Dita e mesuesit
Lloji: Ese informuese
Tema: 7 Marsi
Autori: Aida Duraku
Shkolla: Shkolla fillore ''ILIRIA''
Klasa: 8-2
Qyteti: Vushtrri
E-mail: aida.duraku@zbavitu.net


Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe mua me vjen shume mire qe kemi nje dite qe te te falenderojm mesuesit tane , per veshtiresite qe i kane kaluar duke na mesuar e edukuar .. Mesimet e tua jane shume te vlefshme sepse pas atyre mesimeve fshihet e ardhmja jone , nje e ardhme e ndritur nga ti mesuese , nga dituria jote qe na dhe ne ... Sepse nese ndonje dite dikush do te jem atehere eshte vetme fale teje mesuesja ime e dashur.. Sado qe ne largohemi nga njera-tjetra nga qdo klase , une prap se prap do te te kujtoj gjithmone dhe do te te dua gjithmone dhe shum shum ..
Urime 7 Marsin .. Jetofsh gjate dhe e lumtur sepse ti e meriton .. <3 <3

Vepra te ngjashme
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: amelia tola · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mesuesja ime
o mesuese e dashur,ne teduam shume,ti per ne ke qene nje nene e dyte qe na edukon.la-la-la-la-la.....ti na ke mesuar,na ke mesuar te lexojme,te shkruajme,te kendojme.faleminderit mesuesja jone ne zemrat tona do rrosh gjithmone.
Autori: Vesa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Mesuesja
Mesuesja Ime Sot per ty mesuese Me pelqen te shkruaj Disa vargje te bukura Per ti rrecituar ...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Dea Behramaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria ime per mesuesen
mesuesja Dursune kur permend emrin mesuese ndjej dashuri ndarja sot nga ti ndarja sot nga ti ishte me shume veshtersi . Gjithm...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Tregime erotike · Tema: MESUESJA IME E PAR
MESUESJA SYLHANE KE VITE PAS VETES QE PO TE AFROHET PLEQERIA POR KURR NUK TU ZBEH PER NXENES TY DASHURIA E DASHURA MESUESE DIKUR ISHE E RE POR DUKE PERCJELL GJENERATA PRAP MBETE E RE TE DUA TY MESUESE TE NDEROJ SI PRINDERIT E MI SEPSE TI ME MESOVE NE JET ...
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: agnesa behrami · Lloji: Ese vleresuese · Tema: mesuesja
mesuesja ime e bukur sa shum te dua ti je ajo qe me ben te lumtur ne kete jet ti je drita e syve te mi aq shum te dua e te respektoj sa se merr me mendd te duaa mesuesja ime .Sadete Islamaj
Autori: doresa syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 7 marsi
"7 Marsi" Urime 7 marsi Mesuesja ime. Te uroj nga zemra uroj me shume gezime. Urime per sot edhe per shume mote . Mesuesja ime e dashur Dielli i kesaj bote. Dashurine per shkollen Nga ti e mesova Si prinderit e mi Gjithmone te degjova.â˜...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesuesja e dashur
mesuesen e dashur, une shume e dua, pas prinderve te mi, me e shtrenjta per mua. per gjera te bukura, gjithmone na meson, kur i kryejme detyrat, na perkedhel dhe ledhaton. mesuesen time, kurre sdo ta harroj, nder vjerrsha dhe tregime, une d...




Komentet e fundit!

Emri: Edi
Email: amanda_18@zbavitu.net
Komenti: shum bukur

Emri: Adelina
Email: Adelina- 123 - @ hotmail . Com
Komenti: Me Pelqeu shum

Emri: Ermira
Email: mira-dafinaj@hotmail.com
Komenti: shum me pelqeu kjo ese eshte shhume e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com