Data e postimit: 2017-10-01 16:38:39
Lexime: 3300
majmuni qe vodhi syzet
Autori: ferite toska
Lloji: Fabul
Tema: majmuni
Shkolla: ajet toska suk 2
Klasa: klasa e 8a
Qyteti: fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


nje dite nje majmun pa se ne venin ku shiteshin syzet nuk ishte shitesi.ai vendosi ti vidhte ato dhe te largoheshe.u ul ne nje peme dhe cau xhamat e syzeve ai i vendosi ato si zbukurim tek bishti i tij.

Vepra te ngjashme
Autori: sara kosta · Lloji: Fabul · Tema: pranvera
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN RENDIM ME VRAP TU MARRIM AROME ME PERKEDHELI MOS NA KEPUTNI NA THONE
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Kafshe
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...
Autori: lili · Lloji: Fabul · Tema: kerkimi i korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme ...
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...
Autori: endri · Lloji: Fabul · Tema: atdheu
lepuri ne embeltore ha akullore me kapele ha karamele me kurore ne dore mban nje ore
Autori: LEA · Lloji: Fabul · Tema: Blete rritesi
Dikush hyri ne nje bletore, kur nuk ishte i zoti dhe vodhi mjalte e dyll. PAsi u kthye bleterritesi dhe i pa kosheret bosh, ndenji ne nje ane dhe po vrojtonte me kujdes. Bletet qe po ktheheshin nga kullota e pane dhe iu leshuan per ta thumbuar. Atehere...
Autori: Kristiana Gjergji · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe majmuni
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. Thane sa deshen derisa mberiten ne nje vareze. Duke hedhur syte andej, majmuni psheretiu. Kur dhelpra e pyeti perse, majmuni, duke i treguar varret, i tha:...
Autori: dritana · Lloji: Fabul · Tema: kafshet
Nje dite te bukur gjarperi,miu dhe shqiponjadalin se bashku ne nje fushe.Ata i kishte marre uria dhe po kerkonin ushqim: -SHqiponje ti meqe ke krahe dhe fluturon shko dhe na gjej ca ushqim,-tha gjarperi.Shqiponja iku dhe po kerkonte ushqim.Gjarperi nuk d...
Autori: Elonaa · Lloji: Fabul · Tema: Luani dhe Miu
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
Autori: pa emer · Lloji: Fabul · Tema: mosmirenjohesi
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , uli ngarkesen pertoke dhe i foli vdekjes:Vdekja erdhi sa hap e mbyll sytee i tha pse e thirri:Te me ngresh barren e druve,-i tha ai. *Cdo njeri e do jeten...
Autori: ORIADO · Lloji: Fabul · Tema: ARIU DHE DHELPRA
ARIU E DHELPRA " E pandehur, te kane pare drejt kotecit duke ngare nje kerriç e nje gomar. me nje fjale , dy deshmitare... Ç'ke te thuash me ne fund?" dhe ariu putren tund. "S'e mohoj , eshte e vertete qe me pane ata dy vete. Mirepo une , ...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe korbi
Nje korb vodhi nje cope te madhe djathi ne parvazin e nje dritareje dhe fluturoi ne maje te nje peme,gati per ta shijuar.Nje dhelper shqoi kafshaten e shijshme ne sqepin e zogut dhe po mendonte si t`ia rrembente. -Oh,korb,-i tha,-sa te bukura i ke pendet...




Komentet e fundit!

Emri: elvira
Email: elvirazaimi@hotmail.com
Komenti: shume jo terheqese prova nje me te bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com