Data e postimit: 2023-12-02 16:32:56
Lexime: 396
lepuri ne embeltore
Lloji: Fabul
Tema: atdheu
Autori: endri
Shkolla: llazi dashi
Klasa: 7c
Qyteti: vlore
E-mail: endrivela1983@yahoo.it


lepuri ne embeltore
ha akullore

me kapele
ha karamele

me kurore
ne dore mban nje ore

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Sa këmbë i ka Lepuri - I thotë mësuesja qu Adrian kallzona Sa këmbë i ka Lepuri - Adriani : Mësuese ,lepuri i ka pesë këmbë - Mësuesja :Adrian a je i sigurtë -Adriani : Po mësuese ,a se ke ...
Autori: Ervisa.Visa · Lloji: Analize letrare · Tema: MIQESIA
Nje leter nje laps dhe pak vetmi Te udhetoja në endrra te mbetem pa fjale Te shkruaja pa pushim per te shtrenjten miqesi Në fusha te gjelbra te udhetoja me kal Me kalin e ëndrrave te udhetoja Miq te rinj te gjeja e luaja me to ...
Autori: Ervisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: Miqesia femijerore
Nje leter nje laps dhe pak vetmi Te udhetoja në endrra te mbetem pa fjale Te shkruaja pa pushim per te shtrenjten miqesi Në fusha te gjelbra te udhetoja me kal Me kalin e ëndrrave te udhetoja Miq te rinj te gjeja e luaja me to Te ec...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...
Autori: BESJANA MARKO · Lloji: Fabul · Tema: TIGRESHA dhe FEMIJET
Ne nje vend te vogel jetonte nje tigreshe ishte shume e bukur e quanin mbretereshe Ishte mesuar me festa dhe urime ishte moskokecarese dhe nje tigreshe trime Kur lindi femijet e keqe u be i pelqente te festonte dhe iken e i le Kur ata u rrit...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nuk zihet lepuri me këmbë,por me armë ! 2.Halili ,Halitit nuk i ngjan !
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: Dava Frrokaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Per Mjekun
EMRI I MJEKUT ESHTE ZGJATE JETESI PER ME QENE MJEK TAMAN SE PARI DUHET TE JETE HUMAN NE QOFTE SE MJEKESIN SE KA PASION SHKOLLEN PER MJEK MOS TA VAZHDOJE DETYRA E MJEKUT ESHTE ME PERGJEGJESI SE KA TE BEJE ME JETE NJERIU PO TE SHKOLLOHESH PER MJEKESI...
Autori: Dava Frrokaj · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Doktorri
EMRI I MJEKUT ESHTE ZGJATE JETESI PER ME QENE MJEK TAMAN SE PARI DUHET TE JETE HUMAN NE QOFTE SE MJEKESIN SE KA PASION SHKOLLEN PER MJEK MOS TA VAZHDOJE DETYRA E MJEKUT ESHTE ME PERGJEGJESI SE KA TE BEJE ME JETE NJERIU PO TE SHKOLLOHESH PER MJEKESI...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Yje ejani ne syte e mi u merrni ere luleve behen dallge me ngjyrat e ylberit qendisni qiellin ngjyren buzkuqi ua merr luleve çel ne prush
Autori: N.Mjeda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
Autori: HARRY POTER · Lloji: Ese argumentuese · Tema: HARRI POTER ME SHOKET E TI
Ishte nje e shtune plot me diell dhe kopshti zoologjik gelonte nga familjet.Te dera e hyrjes se Dersilit, xhaxha Vernoni i bleu Dadlit dhe Persit dy akullore te medha me cokollat dhe pastaj, meqë banakierja buzegaze e shitores e pyeti Harrin ç’deshiro...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com