Data e postimit: 2017-02-19 13:44:02
Lexime: 7712
"Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone''
Autori: Telma
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ''Gjakmarrja,nje plage e shoqersise sone''
Shkolla: Asim Vokshi
Klasa: X-5
Qyteti: Kamez
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!"
Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plage,eshte vecse nje tragjedi e ngujuar.. C’mund te jete gjakmarrja? Kush e shkakton ate ? Pse kjo bote duhet te gjeje zgjidhjen e duhur vetem nepermjet gjakmarrjes ? Ehhh ,,, gjakmarrja nuk eshte gje tjeter vecse nje nje dere ku gjaku dhe krimi shoqerohen se bashku….
Ndoshta ky ferr I strukur ne guximin e njeriut, shkakotn “te shemtuaren” VRASJE. Ose ndoshta ky djall eshte I uritur per gjak pafajsie !!
Te vrasesh dike mund te jete e lehte.. Terheqja e kembezes mund te shuaje nje jete.. Por , a mendon valle ai gjakes se sa jete ka vrare ne kete bote me ate zhurme shurdhuese ??? Ne te vertete ai nuk mendon keshtu !! Per te gjakmarrja nuk eshte nje plage… Per te gjakmarrja edhe nje labirint I shpetimit.,, apo kush e di cfare tjeter mund ta konsideroje ai gjakmarrjen e pangopur…
Shoh femije qe struken ne vetmi te perhershme, shoh lot ne syte e tyre,, shoh kercitje ne zemrat e tyre.. O zot , c’pafajsi engjellore!! Ashtu te trembur nga “virusi” GJAKMARRJE ,, presin kthimin e familjes se tyre… Te strenguar fort pas hekurave,,, Te murosur e te shtangur… Me zemer e shpirt ne zot, luten qe te shohin familjen e tyre… Lotet nuk kursehen ,, Zemrat zitohen.. Tashme me te pushtuar se kurre nga ankthi ,, kerkojne nje copez shprese…Ndoshta kjo shprese mund te zbardhe fytyrat e tyre engjellore,, por …. Ama kjo shprese mund edhe te jete “e vdekur”…
Silueta e gjakmarrjes I shoqeron kudo.!!! Nderkohe gjakesi trupezohet bashke me KANUNIN!! E pas tyre ngjitet I pafajshmi femije… !!
Gjakmarrja eshte nje “virus”!! Eshte nje semundje infektive… Nese futesh ne rrethin e saj ajo perhapet,porsi nje arome helmuese e pashmangshme! Shpirti I gjakmarrjes po helmon brezin e ardhshem!
Ndoshta kjo arome mund te pershkroje breza te tere ,,, apo ndoshta ajo mund te shuhet nga engjelli shpetimtar “MARREVESHJE”… Por gjakmarrja, nje nga zakonet e rrenjosura me thelle,eshte ende shume e gjalle,duke kerkuar hakmarrje sy per sy ne nje spirale te pafund pikellimi …
Por ,, kujt I thua… I thua nje gjakesi , per te cilin gjakmarrja edhte mesimi me kuptimplote I jetes se tyre!!! Eshte mesimi qe shkruan historine e qe percjell breza mbare!! Ky mesim sundon rrenjet e njerezimit!! Ai shfrytezon besimin nepermjet kurthit !!! Ky eshte tmerri “GJAKMARRJE”
“Gjakmarrja eshte stoli e njeriut te dobet”’…..

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Efekti serre
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,...
Autori: geri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miti
Gjate Nilit ne Sudan tregojne qe Jouku (Zoti) krioi njeriun prej argjile.Ne veri te vendit gjeti argjile te bardhe,me te cilen ai beri europjanet;me argjile kafe beri arabet,ndersa me te zi afrikanet.Pastaj Jouku tha;-Do ti bej njeriut kembet e gjata per ...
Autori: mishel · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: SHkolla
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime,...
Autori: Viona Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Si qdo femij , edhe un e pelqej po te njejten stin pra pranveren.Sepse ne pranver lulet fillojn te qelin , bletet fillojn te bejn punen e tyre te vleshme , dallendyshet qe me par kishin shtegtuar ne vende te nxehta tani vin tek ne.Andj jam shum e lumtur q...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrrat tona
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.Pasioni lind me kalimin e kohes dhe shum shpejt pa e kuptuar behet si nje rrjedh lumi e rrembyeshme qe na merr me vete. Pasioni im qe me mrekullon eshte ma...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Rinna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PUSHIMET
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veqant kete pushim ishin vizitat e ndryshme tek te afermit e mi, si dhe shetitja me familje ne vende te ndryshme. Une gjithashtu nuk i lash anash edhe mesimet...
Autori: aaaaaaaaaaaaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: prralla cfare eshte
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqesojne jeten tone ne te gjitha dinmensijonet se saj.jeta jone eshte krahas te tjerave nje loj,nje krijmtari apo nje perralle.jeta si nje gezim dhe trishtim,ci...
Autori: enxhi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqa ne bote
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe jam ulur në shezlonin përpara hotelit. Nuk ka asnjë lëvizje, asnjë zhurmë. Valët e detit ledhatojnë lehtë bregun dhe lëshojnë një melodi konstan...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjergj Fishta, një shpirt gjithnjë i trazuar.
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexua...




Komentet e fundit!

Emri: ela
Email: engjull1@live.com
Komenti: tmerruase

Emri: elela
Email: ansela06@outlook.com
Komenti: /

Emri: elela
Email: ansela06@outlook.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com