Data e postimit: 2014-12-20 16:12:02
Lexime: 24633
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
Tema: "dhuna ndaj femres"
Autori: jessie
Shkolla: jessie
Klasa: 9a
Qyteti: tirane
E-mail: xhesikleaeni@yahoo.com


sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo qe kujdeset per ty dhe familjen tende, eshte ajo qe kujdeset per ty , te mbron , te lan , te , ushqen , te meson ,.ajo mbizoteron mbi gjithcka , mbi ne , dhe mbi te gjithe popullsine ne mbare boten. por gjithe ky mbizoterim , permbyset sepse , asaj duan tia zene vendin , me ane te dhunes dhe ajo me ane te mirekuptimit . dhe kjo do te vazhdoje , derisa te ngrihet zeri i femres , dhe sidomos asaj te dhunuares .vetem se perpara se te dhunosh nje femer , ate femer ti mund ta quash grua moter bije.... duaje femren .

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ndaj gruas...
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epersi ndaj grave. Gruaja nuk eshte nje thes boksi qe sa te duash mund ta gjuash,kur te kesh nerva te fryhesh ne te,te nxjerresh inatin ...jo,jo po gaboheni.N...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: xhulianaleka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ndaj gruas
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhura te nevojshmet.Dhuna ndaj gruas eshte nje fenomen mjafte i njohur ne mbare Shqiperine dhe nga kjo preken me shume grate.
Autori: Gustav Flober · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje f...
Autori: Fati · Lloji: Analize letrare · Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe. Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...




Komentet e fundit!

Emri: Beje
Email: bejeplaka@fier.com
Komenti: Bukur

Emri: 1234567891020
Email: tff123@gmail.com
Komenti: nuk me pelqeu shume mendoj se duhet te shkruash me shume se eshte pak e shkurter dhe nuk te terheq si pjese

Emri: Kiara
Email: Kiaracubi@gmail.com
Komenti: Shume bukur por shkurt nejse 👍👍👍😀

Emri: Ana
Email: Jubicajubica10@gmail.com
Komenti: Super

Emri: artemio dobra
Email: artemiodobra@gmail.com
Komenti: shume bukur por shkurt skagje te pakten bera detyrat e gjuhes

Emri: brikena
Email: hatijabrikena@yahoo.com
Komenti: sh bkr,pak es shkurter po me kuptim ,,bravo

Emri: artiola
Email: artieola@gmail.com
Komenti: e shkurter,e thjesht dhe e sakte Bravvvvooooo

Emri: ies
Email: iesxhi@yahoo.com
Komenti: shum mire po meso te shkruas ashtu si duhet per te paraqitur nje ese

Emri: ies
Email: iesxhi@yahoo.com
Komenti: shum mire po meso te shkruas ashtu si duhet per te paraqitur nje ese

Emri: enea
Email: enea34@outlook.it
Komenti:


Emri: xhansu
Email: xhans@gmali.com
Komenti: Ese super me dhe nje dor ne detyrat e gjuhes

Emri: xhansu
Email: xhans@gmali.com
Komenti: Ese super me dhe nje dor ne detyrat e gjuhes

Emri: xhansu
Email: xhans@gmali.com
Komenti: Ese super me dhe nje dor ne detyrat e gjuhes

Emri: xhoi
Email: xhoi@gmail.come
Komenti: super ese me ndihmoi shum per detyrat e gjuhes flm

Emri: kevin
Email: keviinmustafaj1@yahoo.com
Komenti:

Emri: Endri
Email: endri.bregu12@yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: sejid
Email: s.durgutii@hotmail.com
Komenti: eshte ese e mire

Emri: greis
Email: greis@me.com
Komenti: ke te drejte femra mbizoteron mbi gjithcka

Emri: ina
Email: tirane.ina@hotmail.com
Komenti: wow shum mirrr me ndihmoi shume bravo keshtu vazhdo

Emri: klea
Email: klea@gmail.com
Komenti: po ti lodheshe po ta beje pak me te gjate


Emri: klea
Email: klea@gmail.com
Komenti: wow super ese me ndihmoi shume e kishe bere te shkurter por aq sa e kishe bere e kishe bere super rrfsh me ndihmoi dhe te detyrat e gjuhes flm orly



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com