Data e postimit: 2014-04-20 15:45:36
Lexime: 7249
thjesht une
Lloji: Ese pershkruese
Tema: thjesht une
Autori: Medina Shijaku
Shkolla: ''3 Deshmoret''
Klasa: IVa
Qyteti: Kavaje
E-mail: medina.titi@hotmail.com


Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn te bej dhe nese te tjerve nuk i pelqen. mos ndrysho per te tjeretsepse gabohesh rende . Ji vet vetja.me pelqe te kercej nje tjetri jo.Pse duhe te mos e bej une. Ju keshilloj JINI VETVETJA GJIIIIIIIIIIITHMONE

Vepra te ngjashme
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: shkelqejn etj .
Gjerat qe me pelqejn Mua me pelqejn , Gjerat qe shkelqejn. Duke punuar Une jam i gezuar Kur zhdohem ne mengjes Shoh agimin e mengjesit Dhe kur shkoj Ne shkoll me tregojn qe kam shko nje shok ne Franc. Dhe pastaj jam i merzitur dhe e ...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ofendimet e botes karshi njerzve
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes kete pytje, duke u lodhur nga ofendimet e tjerve, duke mos patur vullnetin e vet per te vazhduar jeten por pse oj bote je kaq, e brishter pse o njerez je...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetvetja
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi personale · Tema: Pa titull
Pa titull Mengjes, eci ne qytetin tim, ne syte e te tjerve shoh nje gezim, por brenda meje fsheh nje trishtim. Sesht ndonje bukri, eshte nje, nje..., DASHURI..... E ndjej brenda vetes dhe smund ta mohoj, thjesht me duhet te besoj, qe endrra...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trajtimi i keq ndaj jush
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane keto padrejtesi me ne???Mos i mendo te gjitha. Mos ki frike nga askush. Mos u mbyll ne vetvete. Mos ik ne dhome te qash e vetmuar ose te vrasesh veten eshte...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Te lumte Medina eshte shume e bukur!

Emri: linda
Email: vera_kr@hotmail.com
Komenti: është shumë prekëse kjo ese ta bën vetëvetin të jesh e guximshëm dhe unë ju kshilloj të mos e ndërroni atë qe keni ne mendje jeni gjithmon vetvetja dhe gezoni vetvetjen me ate qe e keni ne dore

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti:

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: O medina te te them mendimin tim,per veten time po te mos i pelqeja klevit ose njerezve te tjere do te kisha bere operacion plastik,domethene de te kisha vendosur gjate kohes se operacionit nje fytyre tjeter psh. fytyren e bela tualight.Mos te ngeli hatri sepe jemi shoqe te ngushta.

Emri: oltjana
Email: oltjana@hotmail.com
Komenti: qyqaa shum deprisive po m dukesh

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Te lumte medina eshte sh e bkr

Emri: Liljana gorani
Email: Goranililjana@gmail.com
Komenti: È vërtetë

Emri: Liljana gorani
Email: Goranililjana@gmail.com
Komenti: Un jam me ty Medina!

Emri: ANNA
Email: AN.FEEL@TRE.NET
Komenti: EPO E KE SHUME GABIM ZEMER



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com