Data e postimit: 2016-12-26 18:10:17
Lexime: 3588 |
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
|
|
Nena eshte njeriu i vetem ne bote
Nena eshte diell qe nuk perendon
Nena eshte njeriu i pare qe ne jete ekziston
Prandaj dijani vleren asaj.
Nena eshte njeriu i pare qe e duroi te qarit tende gjate nates.
I love you so much mom.♥
|
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
|
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"
|
|
Te lexojm libra se bashku.!
Te lexojm, jo veten kapitullin
Po bashke me te edhe perfundimin
te lexojm me plot deshir
librat qe na rrethojn..
te lexojm kur koha jone gjithnje eshte e lire
te lexojm ne kete koh, kur mijera njerez
kan nevoj shum pe...
|
Per nje lidhje te sinqerte e vetmja gje qe ushqen dashurine eshte besimi ne partneritet.Me pak fjale por me shume vlere."Faleminderit"
|
"Heshtja nuk është shenjë ligësie;
Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
|
"Të vetmit miq të denjë për interes janë ata që mund t'iu telefonojmë në 4 të mëngjesit"
|
Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume,
u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje.
U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
|
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte vazhdimisht mbi faktin e te qenurit femer.
|
"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."
|
"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."
|