Data e postimit: 2023-02-27 21:07:58
Lexime: 415
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Është fati që i ndan letrat,por jemi ne që i luajmë ato"

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: Enderrimtarja shqiptare · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frika e jetes
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtarja gjithmone humbet , letrat nuk i vijne te mira.Eshte si te lexosh nje liber dhe te ngecesh ne 1 kapitull ...sa e veshtire qenka Jeta .Ajo i jep njerezve ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fati Dikujt i buzëqesh fati Mua jo të ngratit Dikujt i gëzohet zemra por jo e imja Dikush sheh natën Un...
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Halit Demirit Plak që ka në zemër urtësi Sytë i vezullonin me buzëqeshjen e tij Po e adhuron një dashuri qiellore Puth,puth fëmijën si të ishte qelur trëndafili S'gjendet asnjë kandar që ta peshojë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
I ati puntor, i biri dembel ! C'do kujt si buzëqeshë fati ! Ai që shpejt gëzohet ,fill dëshprohet ! Njeriu i mirë,nuk është me trup por me zemër !
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1 Të fortit e të guximëshmit nuk i buzëqesh cdo herë fati ! 2.Interesante është ajo gjë,që je i interesuar për të ! 3.Asgjë nuk ka ,që nuk vlen ! 4. Hakun fale ,inatin mbaje ! 5.Kur bën mirë e duron të keqën më shumë !
Autori: L · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Pendesa e një burri dhe përballja me dëmet e bëra
Ditë?A ka ditë dhe për mua ? Jo-jo më mirë natë. Mos trazo përsëri asgjë.Mos i trazo ujërat, o Qiell që shkëlqen nga errësira.Boll më!Rri aty ku je!Po pse ? C'bëra unë?Qielli i ka këto.Jo mos u shfajëso!Me ato që i bëre Diellit,ai k...
Autori: Vjola · Lloji: Analize letrare · Tema: MENA
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj Ne jemi zemra e saj Nena është ajo e cila Na përkrah e na ndihmon Na perkdhel e ladhaton Gjithmon na gëzon Prandaj femijë kam një mesazhÃ...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com