Data e postimit: 2021-05-05 17:52:01
Lexime: 1187
Qetesia apstrakte
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Hip hop
Autori: Paulina Pashai
Shkolla: “Xhemal Hada”
Klasa: 7
Qyteti: Tepelene
E-mail: paulinalika@gmail.com


#paulxrap
Gango deri sa t vdes 😎
e nse dikush don naj ngatres ⛓
e din esht vec ni adres 💤
Ropt e shpis ua mbeshtes 🤪
Vec me nji numer u pershndes 🤚🏻
Mos u ka bo ves 🥴
Tu e pa plaken tuj tu e shes 😉
Mos u boni merak 🔥
Se leket juve do ua jap ❤️

Vepra te ngjashme
Autori: ledyy ledyy · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqja ime
nje dite ne mendime sec po rrinte shoqja ime menjeher i shkova pran pse je e merzitur ti gentjan si ti dhe un moter te kem me e lumtura ne bot te jem lutet genta e po thot falem moter i madhi zot me i hek gentes merak ninjeher un i thash ...
Autori: mirjeta caushi · Lloji: Poezi kolone · Tema: bota
bota eshte tempull ka qindra shkalle ku njerezit hipin e zbresin me radhe dikush rrokulliset e bie ne fund dikush ngjitet lart me shpirt e me mund te shkalla e fundit takohen te gjithe ai qe po vdes e ai qe po lind.
Autori: klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: uji si perberes kryesor ne trupat njerezore
cfar do te ishim ne pa uje ?? nje pyetje sa e ditur nga gjithkush aq edhe retorike .ndalo nje moment dhe mendo. a do te kishim valle nje jete pa praninen e ujit ? Lindim te mbuluar deri ne 90% me uje dhe shoqerohemi gjat gjithe jetes tone me te si nje p...
Autori: Edvin Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ♾
Nese pa ty Nese pa ty do me duhet te vuaj Atehere le te mbetem nje i huaj Nese pa ty te jetoj eshte e shkruar Atehere lerme te vdes duke u munduar E nese pa ty eshte e thene te vdes Do vdes zemra po shpirti do mbes E nese pa ty lulet smbaj...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Te dua ,te dua deri sa te vdes e sa me do mua pergjigje pres
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Vesi i keq ,deri sa të vdes !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
I varfëri - Një i varfër doli në treg të shiste një pulë - Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki , dhe po e shet - I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
Autori: Anarisa-sweet · Lloji: Poezi lirike · Tema: Vendit tem
Kur te vdes,le te bahem bar Ne malet e mia ne pranvere Ne vjeshte do te bahem fare. Kur te vdes,le te bahem uje E fryma eme avull, Ne fusha do te bie shi. Kur te vdes,le te bahem gur Ne skajin e vendit tem Te qindroj kufi.
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Thirrje · Tema: Detyre Shtepije
1.Nese prodhimi i nje numri me numrin 2 thy per 3 rritet per 3 thy per 4 fitohet numri 0.5 . 2. Nese prodhimi i nje numri me numrin 3 zvogloht per 1 thy per 2 fitohet numri 7 per cilin numer behet fjal . Kam nevoj per zgjidhje deri ne te hene me ndi...
Autori: Fiori Veli · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena ky flamuri kuqezi ...
Autori: Silvana · Lloji: Analize letrare · Tema: Nana ime
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com