Data e postimit: 2023-02-27 21:18:17
Lexime: 465
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"

Vepra te ngjashme
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Autizmi
Ata janë si ne! Ata janë si gjithë fëmijët e tjerë qeshin , lodrojnë ...
Autori: homeri · Lloji: Anekdota · Tema: anekdota shqiptare
Në një ndejë në Mal të Zi, Mark Milnai i thotë Ali pashë Gucisë: - Ju shqiptarët jini sikur dhitë e egra. A i ke parë dhitë e egra, njëra në atë rrëpirë, tjetra në rrëpirën përball thërasin e bërtasin se nuk u rrihet ve...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh her...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Ëndrrat dhe mendimet
Dritaret i hap në agim mendimet e mia dhe diku larg në lëndinë të gëzuar kullosnin së bashku një ujk dhe qengj, O Zot!Ç'fragment i bukur! ....Kishin qenë në ëndërr mendimet e mia Ah,sikur të gjithë të shihnin këtë vegim Por...n...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
2 Fëmijët Luanin bashkë Në shkollë shkonin Castet më të bukura Bashkë i kalonin Momentet që kalonin Ishin të mahnitshme Suksesi në shkollë S'u mungoi atyre Dashuria ndaj prindërve Ishte si k...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: erza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta e njeriut
Në jetë ka shumë ëndrra dhe deshira te cdo kujt keto ëndrra duhet te jenë te verteta kur nje ënderr nuk plotesohet bota te duket se është boshe...........Por ti vetë duhet të jesh plotesuesi i kesaj ëndrre prandaj duhet të mesojmë sa më shu...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Poezi personale · Tema: jetë burgu
ËNDRRA IME ! Të kujtohet sa vjeç ke qenë kur ike, të rrëmbyen horrat, të shanë e të vranë, gjymtyrë sakatosur, dhe me shpirt syrgjinosur, të akuzuan dhe dënuan - në burgje të dëbuan ! Të kujtohet sa vjeç ke qenë apo i ke harrua...
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shoqeria
Ditari im N’ditarin tim hedh mendimet e mia është miku im,me të bisedoj çdo ditë Aty janë t’gjitha t’fshehtat e zemrës sime Është miku im sekret që m’di t’gjitha fshetësitë n’rreshtat e tij mban gëzimet e mia dhe kur unë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: Xhoana Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e prindit , nje dashuri e madhe !!!
Sdi si ta pershkruaj Sdi si ta shpjegoj, Kjo dashuri e madhe bvjen, Aq e thell” sa dhe e gjere.. Me flet me ze te ngrohte, Me mbeshtjell si nje mburoje, Vetem dashuria jote o ptrind, Me ben te ndihem mire. Me driten tende, me ke ndricuar, ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com