Data e postimit: 2017-12-28 12:07:59
Lexime: 2094
Fund !
Lloji: Thenie
Tema: Zhgenjimi
Autori: Daniela
Shkolla: Fan S Noli
Klasa: Viti i 2
Qyteti: Ko
E-mail: anonim11@gmail.com


Kur ai ti kuptoje fjalet qe tha.. do largohet nga vetja e tij sic ika un nga ai ...

Vepra te ngjashme
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: filozofike
Kuptoje Kuptoje vetën Që të kuptosh Të tjerët Kupto të tjerët Që ta kuptosh Vetën
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kuptoje vetën ,që të kuptosh të tjerët !
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...
Autori: ina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poshterimi
te duket vetja i bukur por krimbi nuk behet flutur te duket vetja gangester po ta dish qe je vec nje pelher
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeriu vuan për njeri ! 2.Nga miqësia largohet mërzia !
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perjetesia
Me detin lind dhe largohet dashuria. Me valet vijne iluzione qe me kalimin e kohes mund te hollohen ne kripe, ashtu si dhimbja kur kthehet ne nje rrjedhe te heshtur dhe te hidhur me lote. Aty ku jemi ti dhe une…duke krijuar skenen fantastike d...
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja largohet ,e mira dyfishohet ! 2.Harrimi është pluhur i trashë i të ligës ,dhe i vdekjes !
Autori: Anais · Lloji: Leter · Tema: pa kuptim
E dashur vetja ime ... Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsish...
Autori: RINELA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: CFARE JAN EFJALET DHE PSE JANETE RENDESISHME????
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te nd...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Fjala e ëmbël zemrën ta pastron ,fjala e idhët të shkrumbon ! Puno që varfëria të zvogëlohet o mik ! Mëso, që padituria të largohet !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com