Data e postimit: 2023-02-27 21:19:56
Lexime: 480
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Pasi kërkon pa gjetur dot gjë,ndodh që ta kesh gjetur pa e kërkuar"

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: terheqese
nje endacak rrugesh shkoi te freskohej ne nje burim aty afer. nderkohe qe po freskohej pa nje cante rrjepacake anash lumit dhe shkoi te shikonte se ckishte brenda saj. sapo e hapi canten u habit nga shuma e madhe e parave, pervecse u gezua shume. si nje...
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI · Lloji: Analize letrare · Tema: ESE
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: dritana · Lloji: Fabul · Tema: kafshet
Nje dite te bukur gjarperi,miu dhe shqiponjadalin se bashku ne nje fushe.Ata i kishte marre uria dhe po kerkonin ushqim: -SHqiponje ti meqe ke krahe dhe fluturon shko dhe na gjej ca ushqim,-tha gjarperi.Shqiponja iku dhe po kerkonte ushqim.Gjarperi nuk d...
Autori: L · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Malli i nënës
Valët e detit largohen dhe sytë duket sikur i shterohen Fryn edhe erë por nëna nuk largohet dot kërkon të mbushë detin me lot Kërkon që dikush një përgjigje ti thotë Qan një nënë buzë detit I than lotët erë flladi Ndjen mal...
Autori: Eljana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Mos e kerkoni puthjen! S’keni per ta gjetur, ketu, thelle e kam tretur…! Mos e kerkoni ndjenjen, kyçur në shpellen e mungeses! Mos e kerkoni arsyen! Shtate pashë nen dhe, ka mbetur… Mos e kerkoni moshen! Me zero e kam shumezuar....
Autori: tea lako · Lloji: Poezi personale · Tema: duhani
Nje dem te madh vetes i shkakton ti e nis me te qeshur te tjeret me te qare e perfundojne. vdekja drejt vetes fluturimthi po te vjen S`ja ve veshin te vertetes pastaj zgjidhje nuk gjen. Ndergjegjesohesh vone ahtehere kur kjo nuk vlen! ai tym qe...
Autori: Ema · Lloji: Poezi kolone · Tema: Emigrantet
Me nje çante te vogel mbi shpine Merr udhen dhe arratine Per te gjetur pasurine Per te humbur lumturine Po ku shkoni o djem te rinj Ne ket udhe pa fund pa krye Ju laget kemba Ju thahet goja U permend nena U permend baba U permend e dashura dh...
Autori: Ensild · Lloji: Poezi lirike · Tema: Sjellja jone ndaj natyres
Ne pyll une hyra, s'kerkoja gje, kur brenda u futa, cudi m'u be. Nen hije pashe, nje lule te blerte, si yll ndriste, ish plot me ere! Ta kepusja kur desha, nga une u kthye: "Qe une te vyshkem ti po me shqyen!" Me rrenje e nxora, e mora ...
Autori: sara xheleshi · Lloji: Ese informuese · Tema: informacion te pergjithshem
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij.Disa fosile qe jane gjetur,kane patur brenda iktisaurusi te vogel, ndaj ekspertet besojne se ata lindin te vegjel,ne vend qe te b...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinjte dhe rrjetet sociale
# Perdorimi i Rrjeteve Sociale nga Adoleshentët: Navigimi në Botën Virtuale Adoleshentët janë një nga grupet më të përfshira në përdorimin e rrjeteve sociale në ditët e sotme. Për ta, këto platforma janë më shumë se thjesht një mjet ...
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com