Data e postimit: 2017-11-23 22:51:11
Lexime: 1884
vota e dashurise
Lloji: Thenie
Tema: vota e dashurise
Autori: Ernesto
Shkolla: gjergj canco10
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: ernesto_damjani@yahoo.com


Per nje lidhje te sinqerte e vetmja gje qe ushqen dashurine eshte besimi ne partneritet.Me pak fjale por me shume vlere."Faleminderit"

Vepra te ngjashme
Autori: sara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nje vajze e cila vuante per nje asgje
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te bente gjithcka qe dhe ai ta pelqente sadopak por ai nuk e pelqente.ai sillej si i mire me te dhe nga mbrapa kraheve e tallte.si ishte nje cun shume mosmirenjo...
Autori: Baki Imria · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim behet fjale nese e shkeleni inskite si p sh:krimbi e tokes do tuj ndodh edhe juve.
Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qytet.Mandej mberritet.Pas nje viti Besimi u regjigjstoj ne shkolle ne klase te pare.Dhe u kenaqen shume mes vete. Por nje dite ishte duke lujtuar me shoket...
Autori: Pllum Pipeio · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rreth seksit
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume per te kenaqur veten e tyre ose per te krijuar kolopuca te vegjel . Seksi perfaqeson dashurine e nje cifti qe qien per nje qellim ose thjesht per qef . Ka...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
Autori: enes byberi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Ne
Mendoj, se shume persona kane gjeyur dashurine e tyre nepermjet teknologjise ( Facebook etj.. ). Dhe une jam nje nder tyre. Jam nje adoleshente, e dashuruar. Po po, e them me plot goje. E DASHURUA, me ate. Me X person. U njoha papritur nepermjet Facebook,...
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
E vetmja dashuri Te dua te kam thene S’kam menduar per me te lene Kur me the te dashuroj Me premtove se ste harroj Vajti mire kjo dashuri Ishim te dy shume te ri Zemren time ta kam dhuruar Dhe gjithmone te kam dashurar Gjithmone ty rri ne krahe...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: ALEHANDRA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VELLAI DHE MOTRA
TE VDESESH ESHTE NORMALE POR TE VDESESH PER VELLAIN ESHTE FANTASTIKE . VELLAI ESHTE ENGJELLI QE TE MBRONE POR ESHTE EDHE AI QE ME SHUME XHELOZONE.AI PER MOTREN E JEP JETEN SIC E JEP MOTRA PER TE ♥. TORNADOT JANE TE FUQISHME POR KUR NUK MUND TE MPOSHT...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com