Data e postimit: 2022-05-03 20:22:02
Lexime: 649
Vuajtja e ketij shpirti te njeriut
Lloji: Thenie
Tema: Vuajtjet Dhe Kenaqesia
Autori: Rea Latifi
Shkolla: Iliria
Klasa: 8-2
Qyteti: Prishtine
E-mail: latifirea88@gmail.com


Ndonjeher ne njerzit duhet te pyesim veten se pse po vuan ky shpirti yne dhe nuk planifikojm te kenaqemi ta zevendesojm kete vuajtje sepse pa sherim te shpirtit te njeriut ai fillon te avullohet ,pse jo te zevendesojme ate vuajtje me neuroza qe te zgjasim kenaqesine tone.

Vepra te ngjashme
Autori: Yllka Dhani · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Lengimet e shpirtit
Poezia flet per vuajtjet qe shpirti i perjeton nga dashuria . Shpesh here dashuria eshte forma me e paster e dashurise por nuk duhet harruar fakti qe ajo ben pjes po aq sa ne lumturi edhe ne dhimbjet , merzite e shumta qe vrasin shpirtin tone .
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena ime ♥
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e brenga plot mban mbi supe Ti qe te qaren time me fjale e zbute Ti qe nga zemra buron vec dashuri Ti qe nga fryma jote marrim vec butesi Ti qe vjen vetem nj...
Autori: Fjord Dostojevski · Lloji: Analize letrare · Tema: Rebelimi
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazh...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: El.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28-29 nentori
Gjendemi ne kete dite te madhe ku memedheu Jone u clirua.Kaluam shume vuajtje,brenga po ne fund ne fituam Fituam nga varesia e armikut e u beme te pavarur.Fituam nga mbeshtetja une sepse ne kurre nuk u ndame. Fituam nga guximi yne sepse syri yne kurre nu...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Te themi se c'eshte dashuria,un nuk e kam kuptuar te gjithen,por vetem 50% te saj, Ajo qe kam kuptuar,eshte se: Dashuria eshte nje ndjenj e mrekullueshme, ndjenja me e bukur ne bote... Ndersa ajo qe nuk e kam kuptuar... Eshte se: Kur dashurohesh,e h...
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
Autori: Fiori · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta...
Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragjedi! Vime ne kete bote duke bere disa njerez te qeshin dhe ikim duke lene disa duke qare… rri e mendoj se si ka mundesi qe keshtu duhet te jete ky proce...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota në të cilën jetojmë
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me gjithqka.Nje jete shum e veshtrir per te gjith njejrzit sepse tani ne kete koh nuk posedon mbeshtetja por posedojn vetem parate,ne kete kohe njerzit shiko...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Deri para pak minutash... Mendoja se dashuria te sjell lendime,vuajtje,etj... e vertete! Por ato jane vetem prova,nese nuk arrin ti kalosh,do te kesh vuajtje lendime,etj ne hten tende Por nese arrin ti kalosh,gjithmon do te jetosh e lumtur... Kur ti ...
Autori: katerina leka · Lloji: Poezi lirike · Tema: shqiperia gjate 100 vjetorit te pavaresise
miresevjen moj pavaresi 100 vite ti mbush sot me nder e krenari ktheve ne gezim shume lot. populli priti kete dite gjemoi kodra,fusha,mali ne sot u ngrejme himne shokeve e Ismail Qemalit. perpjekjet e te parev tone qe per liri asgje skursyen...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Tema : Thellësia
Titulli : Thellësia Në tokën e heshtur si gur varri një shpirt i vrarë kërkon ndihmë është kjo ndihmë brenda territ zhytur thellë në vetminë e vet Dhe era e fortë përplaset pa pushim godet pa mëshirë tokën e shkretë ashtu s...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com