Data e postimit: 2016-06-01 20:51:36
Lexime: 3386 |
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
|
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur.
Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit.
Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...
|
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
|
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33
|
dashuria eshte motorri i jetes , matematika eshte motorri i shkences
|
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
|
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
|
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te.
Buke,e kryp e zamer.
Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise.
Vellau eshte armiku me i madh.
Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte.
Ai qe s`punon,dhe...
|
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
|
Flutura
Flutur,flutur,flutur moj,
Erdhi dhe na dekoroj,
Ku shkoi nuk e dim,
Ajo shkoi mbi mrekullin
Erdhi flutura përsëri,
Duke fluturuar me qudi,
Breretkosa e shikonte me lakmi,
Fluturen si bukuri,
Çfarë ndodhi?
Nuk e dim
Por ajo
U k...
|
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
|
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe.
2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin.
3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
|
Mendimet jane mizore , te mendosh eshte njerezore!
|
Atje sipër në hapësirë ra një yll
Këtu poshtë në vendin tonë
u rrëzua një qeveri.
|