Data e postimit: 2023-02-27 21:34:07
Lexime: 518
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."

Vepra te ngjashme
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
E di..... E di, Ti mendon se i di të gjitha Por jo miqësinë e vërtetë, Ti nuk di ta formosh, Ti nuk di ta mbash, Ti nuk e di se ç'është miqësia e vërtetë. Po a nuk e ke pyetur veten Se ç'është jeta, Pa një miqësi të vërtetÃ...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: R.S · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese per guximin.
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend qe bluan mendime se si do ia dalesh ne cdo gje. Kjo quhet mosbesim ne vetvete. Por ka nje ilaç per kete. Guximi. Ilaçi qe i duhet te gjitheve qe mendojn s...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Kuptimi i silogjizmit
Silogjizmi është një mënyrë e argumentimit logjik, e bazuar në lidhjen e dy premisave për të arritur në një konkluzion të saktë. Ky term vjen nga fjalët greke "syllogismos" që do të thotë 'lidhje e përbashkët'. Silogjizmi përmban tr...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Hidhërimi të djeg më shumë se rakia ! 2.Fatin duhet kërkuar,se nuk vie vetë ! 3.E djeshmja nuk është si e sotmja ,e sotmja nuk mund të jetë si e nesërmja ! 4.E vërteta nuk m'poshtet nga askush ...E vërtetë mbetet !...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Flora Xhaferi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com