Data e postimit: 2023-02-27 21:51:12
Lexime: 502
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."

Vepra te ngjashme
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Analize letrare · Tema: E humbur
E humbur jam ne tymin e cigares , Mes dhimbjesh dhe lotesh E vetme ketu jam . Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime, E humbur jam ne tymin e cigares time. Diku bardh e zi , Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti . Ne kafene e ulur jam ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dobësia ime është fuqia e jote ! 2.M'plaket trupi ,por jo mendja ! 3.Nëse ke humbur luftën ,nuk do të thotë se ke humbur edhe betejën !
Autori: Ana Angel · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Sonte hëna ka humbur shkëlqimin Ngase n’qiell ka lind një yll Sonte kam një pikë mbështetje Nuk jam më i humbur në pyll Ka shumë yje plotë qielli Por veç ti për mua ndriçon Rrugën drejt në zemrën tënde Pa gabueshëm ma tregon
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: Paratë
Fillon nje femije te qaje. nje njeri i thote: qfare ke qe po qan? Xhaxhi me kane humbur 1 euro. Ja merri nje euro vetem mos qaj. Fillon prape te qaj. Po tash ç'ke?Po te mos i kisha humbur ato nje euro, tash do t'i 2 euro.
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria
Natë Natë e qetë , natë pa hënë qetsi e thellë, mbretëri e paqënë Hapsirë e pafund, vallë ...! E pyes veten: Këtu ç'dua un?! Yjet ndriçojnë i japin jetë kësaj bote sa herë i sho dashurohem më shum te buzqeshja jote Si asnjëhe...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per gjyshin
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Monotonia
C'terr i mallkuar eshte kjo bote, zhytur ne llumin e mekateve, humbur ne rruget e intrigave, vrare nga e verteta e pandreqshme. Ka humbur tere ngjyrat, kthyer te tera ne hijet e grise. Sa duan syte te shohin nje tjeter nuance, qofte dhe blune e e a...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi personale · Tema: Dhimbja
Me kane mbetur ca vargje pa thene. Me kane mbetur ca shkronja neper duar. Perse valle asgje s'eshte lene ?!! Po vec eshte marre, thyer, harruar!!!!! Me kane mbetur kujtime Parisi. Me kane mbetur melodi ne mendje ,gjate.... Nje histori qe sapo nisi, ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Dinjiteti nuk duhet humbur për askënd




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com