Data e postimit: 2023-02-27 21:38:39
Lexime: 494
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."

Vepra te ngjashme
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Te themi se c'eshte dashuria,un nuk e kam kuptuar te gjithen,por vetem 50% te saj, Ajo qe kam kuptuar,eshte se: Dashuria eshte nje ndjenj e mrekullueshme, ndjenja me e bukur ne bote... Ndersa ajo qe nuk e kam kuptuar... Eshte se: Kur dashurohesh,e h...
Autori: Drin dhe Dren Daci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vellezerit
Jan dy binjak! Veshur ne te njejten menyr por nje dallim tregim ne vazhdim ! por per mrekulli ! binjaku i ndrojtur mesonte jo si qdo femi ! tjetri mesonte njejte si ai, por dallimi qe ishte i hapur e ben , nga tjetri veqori. te gjitha...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: thjesht une
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn te bej dhe nese te tjerve nuk i pelqen. mos ndrysho per te tjeretsepse gabohesh rende . Ji vet vetja.me pelqe te kercej nje tjetri jo.Pse duhe te mos e bej ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza e personazhit të Franc Kafkës
Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cili solli një frymë të re në letërsinë botërore,që nuk ishte parë kurrë më parë.Për të njohur më mirë gjenialitetin e Kafkës,në fillim duhe...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: EdonaZ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje?!..Jo....Disa thone qe eshte nje ndjenje,disa te tjere nje instikt..Mirpo jo eshte me shume aq...Si gjaku qe eshte faktor i pakontestueshem per organizmin...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Vërtet nuk i kuptoj disa njerëz ,që mundohen t’i ndjekin vetëm kënaqësitë personale të tyre ,pa i intersuar tjetri a ndihet i lumtur...!Ai njeri ,që nuk çmon lumturinë e tjetrit, nuk mund të ndihet i lumtur ?! Ai njeri, që nuk çmon suk...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Atë Ditë (Vlorës Heroike) Atë ditë lindi Dielli E bjeshkës koka iu clirua Atë ditë zjarri i shprushur i zemrës Në forcë graniti u shndërrua Atë ditë Vlora gjëmoi Kur flamuri lart valoi Atë ditë kënga jehoi E shq...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: tahkhghj · Lloji: Tregime erotike · Tema: Seksi
Isha 20 VJET. PUNOJA SI PR.STITUTE.Ishte shkurt,ora 8 . Binte shi. Marr nje telefonat nga nje mashkull . Me kerkon te takoheshim pas nje ore ne nje hotel.vesha bluze te bardhe me bark jashte , minifund te zi dhe cizme te kuqe. shkova vete deri atje . mora...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com