Data e postimit: 2016-02-27 22:24:08
Lexime: 8734
Nena
Autori: Xhesilda Paja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Shkolla: 17 - Shkurti
Klasa: IX
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që kam ndaj saj .
Të them është njeriu më i mirë që ekziston , nuk shkon pasi ajo i kalon kufinjtë e njerëzores. Është një qënie kaq hyjnore sa drita që rrezatojnë yjet është shumë e zbehtë përpara mirësisë që ajo rrezaton. Të mbajti nëntë muaj në bark duke ndarë cdo gjë me ty që nga gjaku e deri tek oksigjeni që thithte. Qëndronte zgjuar deri vonë në pritje të ndonjë shenje nga ti, dhe kur e merrte atë shenjë digjej nga dëshira për të të marre erë. Kur të mori për herë të parë në krahë , bota ishte e saj. Kurrë nuk u lodh duke u kujdesur për ty . Hoqi dorë nga cdo gjë nga karriera, puna vetëm për të parë cdo moment teksa ti rriteshe. Qau bashkë me ty e qeshi bashkë me ty .Në jetën e saj filloi një epokë e cila mbante emrin tënd…
Të gjithë jemi ndier të sigurtë pranë saj , kemi hedhur hapat e parë vetëm pasi ishim përkrah saj , kemi pushuar së qari vetëm pasi kemi dëgjuar tingujt e zërit të saj dhe kemi fjetur vetëm pasi kemi parë portretin e saj. Oh…Fjala “Nënë “ buron vetëm mjaltë…
E bekuar nga perëndia me misonin për vazhdimësinë e jetës. Nëna përbën thesarin më të cmuar në univers . Vlera e saj është shumë herë më e madhe se e të gjithë diamanteve të botës , kjo sepse vlera e saj nuk është monetare por shpirtërore. Pas cdo gjëje ka një histori, por pas historisë tuaj qëndron e nënës sepse te e saj fillon e jotja…
Pavarësisht kësaj, vjen një ditë që njeriu bëhet egoist . Fillon të mendojë vetëm për veten. Kërkon lumturinë kudo , duke harruar se lumturia e vërtetë është në gjirin e nënës. Bën veprime të pamenduara të cilat shkaktojnë dhimbje tek nëna. Një lot që rrjedh nga syri i saj është njësoj si një thikë e ngulur në zemrën e saj. Janë gabimet tona që ia shtojnë rrudhat dita ditës…
Dhe kur ti të gjesh vetveten nëna është duke të pritur , është i vetmi person që nuk do të braktisë kurrë. Mos harroni se NENA MUND TË ZËRË VËNDIN E KUJDO , POR ASKUSH NUK MUND TA ZËRË VËNDIN E SAJ .

Punoi : Xhesilda Paja

Vepra te ngjashme
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: Artiola pg · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane ...
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: Anais lala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ESE per dashurine
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idiot te ter.por dashuria eshte krejt ndrshe.dhe nje thenie e marre nga nje liber: dashuria,besnikeria dhe pasioni nuk jane trillime poetesh.dhe ashtu eshte ...
Autori: REA SERANLLARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete. Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fëmijëria
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzist...
Autori: Spiro Zoga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje peizazhi
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshin malet e thepisura, me majat e mprehta si te nje lapsi qe sapo kishte dale nga mprehesja.Hija e tyre e rende binte neper te gjithe luginen e poshte. Tek k...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: mariglena shabani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DY...
Autori: Dea Palloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera - stine e bukur
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. Ne pranvere cdo gje ndryshon, edhe njerezit jane me te lumtur, po edhe natyra eshte me e gjalle. Dita dites natyra gjelberon edhe me teper, dhe celin lule t...




Komentet e fundit!

Emri: sara
Email: sara123@gmail.com
Komenti: bravo je e papame

Emri: hhhhh
Email: hhhhhhh_hhh@gmail.com
Komenti: shummm shummmm bukur

Emri: florentina
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shummmm shumm bukur bravoo

Emri: florentina
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shummmm shumm bukur bravoo

Emri: dfgfvds@dgsdfgfv
Email: aSFDSFZCF@gvdszgfs.vom
Komenti: /l

Emri: ana
Email: anaula.una@gmail.com
Komenti: e papare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com