Data e postimit: 2015-02-22 13:45:56
Lexime: 10051
kalaja e krujes
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ne brendesi te kalase se krujes
Autori: xhenada ada
Shkolla: jonuz carciu
Klasa: 9a
Qyteti: elbasan
E-mail: stelinabezati123456789987654321@gmail.com


kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja e krujes ka kaluar shume veshtiresi ne te kaluaren dhe kur e shikon ,te ngrihe ne mendje nje pyetje si ka mundesi qe pas kaq e kaq shume vitesh kjo kala e ka ruajtur madhesjtine e vet.kjo kala ka perballuar tri rrethime nga ushtria osmane dhe kjo nga burreria e heroit tone te dashur Skenderbeut.kur shkova ne kala,dielli ndriconte tronditshem dhe per nje kohe te gjate une qendroja e shtangur,me veshtrimin te ngulur perballe bukurise madheshtore te kalase.S'kisha deshire ta hiqja veshtrimin nga ajo bukuri zanash.kudo mbozoteronte nje melodi e bukur qe sdo ta harroj kurre.kjo eshte kalaja e krujes qe na qendron me afer se kurre!!

Vepra te ngjashme
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Historianet
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
Autori: Chantal · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha d...
Autori: Tris · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti une rrethohet nga disa fusha d...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Rrefenja · Tema: Murosja e Gjelinës dhe ajo çka ndodhi pas
SHËNIM TEKSTI ËSHTË VAZHDIMI I BALADËS SË MURIMIT .ËSHTË SHKRUAR. NË VARGJE DHE E PËRSHTATUR NË DIALEKTIN GEGË Kur e tha këtë fjalë, një fllad i letuem ere, prekte ball'n e saj, Për me e majtë sot, dhe për mote me kamb' t'for...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtja e Rozafes
Se ju me zgjodhet mua e jo nuset e tuja, une ketu jam e gezuar edhe pse jam gjysme e mbuluar. Djali per mua eshte drite, e mbrofshin perendite ju ma ruani djalin e ma rritni sa malin. Se une medet veten do te tret lotet e mia do te behen ve...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: anxhela · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
ha buken permbys kupen gure gure behet kala duaje atdhene si shqiponja folene
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per gjyshin
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkemoshataret e mi! Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenget dhe vallet e ardhura brez pas brezi, tek veshjet popullore, te cilat i kane shoqeruar njerezit ne gezime, festa e dite te vecanta, ne ritet festive te da...




Komentet e fundit!

Emri: elif
Email: e.koci@gmail.com
Komenti: :

Emri: xfghxgj
Email: xcghxcg@ymail.com
Komenti: hajt mo qenka rpt po vl

Emri: ersa
Email: ersa@hotmail.com
Komenti: sooooo nice I LIKE!

Emri: ersa
Email: ersa@hootmail.com
Komenti: sooo nice

Emri: margers
Email: margers @ gmail. com
Komenti:

Emri: Syd
Email: Syd@gmail.com
Komenti: Mire ne pergjithesi por fjalite nuk jane te shprehura shum bukur dhe nuk e percjellin tek ne emocionin qe ti ke ndjere kur ke pare kalane e krujes 😊

Emri: engin
Email: engin@gmail.com
Komenti: /pl

Emri: Mirjan
Email: mirjanimeri@hotmail.com
Komenti: Shm e bkr

Emri: Mu
Email: i@hotmail.com
Komenti: Na cave karin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com