Data e postimit: 2014-10-28 16:16:20
Lexime: 8672
A keni frike nga vetmia?
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vetmia
Autori: Anonimous
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: fil.tik@outlook.com


Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof.Friksohem.Me ben te mendoj se dikush eshte aty.Por aty nuk esht askush.Mundohem te qetesohem.Shpesh arsyetoj dhe mendoj se eshte gjithcka e pakuptimte.Nuk e kuptoj si frika me mberrthen ku ne dhome nuk ndodhet askush.Une i vetem.Dhe qetesia perreth.Perse me frikeson valle kjo gje?C'ndodh?Ndonjehere mendoj se dikush qendron mbrapa meje.Kthehem tere frike, me zemren e dale nga kraharori,por aty nuk eshte askush.Ne fakt eshte dikush.Dikush qe imiton levizjet e mija.Dikush qe me shoqeron gjithmon nga mbrapa.Valle nga vete hija ime te frikesohem?Askush nuk e shpjegon dot,kete gjendje qe te mberthen kur je ne shoqerine e vetmise.Gjithmone te verviten ne mendje mendime te frikshme,mizore qe te fusin friken thelle e ne palse dhe ku nuk mund te rrish me i qete.Pse valle u trembemi kaq shume vetmise?Pse me torturojne kaq shume keto mendime?Pse ato nuk shfaqen kur jam ne shoqerine e te tjereve?Ahhh,Sa shume pyetje.Por nuk ka pergjigje.Sepse askush nuk do te arrij dot ta mposhte kete frike nga vetmia...

Vepra te ngjashme
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trajtimi i keq ndaj jush
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane keto padrejtesi me ne???Mos i mendo te gjitha. Mos ki frike nga askush. Mos u mbyll ne vetvete. Mos ik ne dhome te qash e vetmuar ose te vrasesh veten eshte...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite dhe Shtegjet e Jetes
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite qe hasim ne jeten e perditshme dhe shtegjet e verteta
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dhimbja
Sa thelle rashe ne mendime sot, Pa e ditur as vete c'mendoja . Ndoshta endrrat qe shkuan me kot , Apo refrenet qe aq shume i doja . Eh! Si eshte te mendosh! I thashe vetes me merzi. Ndoshta gjithcka do te harrosh , Po si valle mund te harrohesh ti...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mendimet
Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here them se pa te verteten s'kemi jete .Shpesh here mendoj per vetmin .Shpesh here e shpesh here , ndonjeher them se paraja nuk te ben njeri dhe them se me e re...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka ...
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: “Libri, shoku im me i mire”
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë...




Komentet e fundit!

Emri: dini mandi
Email: mandidini7@gmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: shaela
Email: shaela@gmail.com
Komenti: bravo per esene eshte e mrekullueshme eshte e vetmja ese qe me ka pelqyer nga te gjitha ese-te qe kishe bere per friken dhe vetmine . te lumte . fale teje mundem te kuptonim vertet se cishte frika nga vetmia

Emri: Xhulia
Email: xhubezhanI@gmail.com
Komenti:

Emri: Kujtimi Myrteza
Email: ky+timi@yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: flogersa
Email: flogersa@outlook.it
Komenti: Bravoooo

Emri: valentina
Email: valentina-11@live.com
Komenti: /

Emri: karaskaqja
Email: karaskaqja123@yahoo.com
Komenti: ik moj se le nam ik e pirdhu kare

Emri: Anonimous
Email: Fil.tik@outlook.com
Komenti: :")



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com