Data e postimit: 2012-10-28 06:19:52
Lexime: 10007 |
I VETMUARI
Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
|
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar?
A ka momente jeni me e lumtura ne bote?
A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ?
A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka?
A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt?
A...
|
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dhe zemer mire ai ishte ne klasen e 4 kurse une ne te 3 ai ishte nxenes i mire mire po ai doli ne klasen e 5 kurse une ne te 4 une nje nate duke nejtur babai...
|
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë.
Babai i Artës i kishte thënë n...
|
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet.
Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...
|
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte .
Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
|
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
|
Historia e nje vajze 9 vjecare
Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje.
Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
|
Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?!
Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty?
E si mund un dashuri, te fillo...
|
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
|
Përqafimi
-Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti!
-Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni.
-Sigurisht që jo, - iu p...
|
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere"
Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
|
Te flasim per diten e enjte;
Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te
Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume
per te.
Eshte ora e gjeografise,
Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja.
Ia kaloje shume mir...
|
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
|