Data e postimit: 2014-09-26 12:25:14
Lexime: 4362
JETA SOTIT
Lloji: Tregim
Tema: jeta ndit te sotit
Autori: Fisnik.Mulaj
Shkolla: Skenderbeu Krum Has
Klasa: 11-F
Qyteti: Krum
E-mail: fisnikmulaj@info.al


Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen
qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket bot jeton dhe punon per vete po ajo qe te mbeshtet ne cdo rat edhe te do pa kushte osht familja e cila kurr sduhet harruar apo perulur para askujt nket bote ajo gjithmone duhet lavderur e dashur me gjith dashurine qe ke duhet tau kushtosh atyre sepse ata jan ata qe ty te mbeshtesin po kryesorja osht nena e cila osht ajho e cila gjat gjith kihes mban mandjen fmija i tij ka shkon qka po ban apo si osht qoft jasht shteti apo brena tije ajo kurr sduhet harruar

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Sfidat e jetës-qëllimet e të vertetës
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës...... Qtash un kom marr I rrug pa kthim!. Sot O koha me ec perpara Me pas guxim!..E Asnjeher sduhet Me u dorzu!.. E Se shum koh Ka me ardh e ko Me vazhdu!.. Dita Dites ç...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per Familjen
Familja Ime Familja oshtt Gjeja ma e qmuar ne jet per familjen Ku do qe te ndodhemi na mungon familja po ashtuu Edhee kur jemii sa me larg Familjen Kem shum fjal per me i falenderu edhe sdi qysh me ja kthy Qka kan bo ataa per mu po ashtuu ku o...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Çka po fol bre a spo kupto Çka po sillesh keq kur kerkon Spo e degjo a asht mir me Kan kshtu o bro fjala osht Fjal e besa osht bes e shoku Shokut doren kurr sja Lsho Çka po t'ndodh qe spo m'beso A t'pelqejka vetja kur m'ofendo Jeta thon ...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ceshte jeta? Jeta eshte nje lufte qe duhet ta fitosh, nje det me stuhi qe duhet ta perballosh Nje kalvar dhimbjesh, uljesh e ngritjesh Nje dallge e fuqishme nga e cila duhet te mbijetosh Mos i mbyll syte perballe sfidave te saj dhe mos e kthe shpin...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: "E verteta dhe Shtigjet e Saj"
N'shkoll kur nuk heca rrugvet U silla pa ndalim e tu thuruar Rrjeshta se di ku shkuan t'parit E mi a thu a egziston parajsa A thu aty n'varr i kan ato heshtra Ku shkuan ato fjal e gjith ato Premtime t'vjetra mbaj mend Dikur nga çdokush u largova...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: nene teresa
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jemi te lumtur.nuk blihet dashuria me para por me miresi . ketu nuk ka dallim per asnjerin . nuk eshte puna : i pasur apo i varfer? por duhet te qendrojme afe...
Autori: Albina Hajrizi · Lloji: Ese informuese · Tema: enderrat
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida janÃ...
Autori: Klaudjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: .... · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: zemra jon
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shpres por jeta qenka nje gje shum interesante ndoje her na gezon nganjher edhe na hidheron. Jeta mua me ka dhuruar shum sende te reja por ato sende nuk po...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com