Data e postimit: 2019-05-22 11:47:02
Lexime: 2371
Historia e nje vajze 9 vjeçare
Lloji: Tregim
Tema: Nje vajz 9 vejcare
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com
Shkolla: Shkender libohova
Klasa: 9B
Qyteti: Lushnje
E-mail: ameli.hajdini@gmail.com


Historia e nje vajze 9 vjecare
Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje.
Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndodhur? -Mami i thot : Ka vdekur babi.
Mosss si esht e mundur? Nuk mundem ta besojjjjj jo, me thuaj qe esht nje genjesherr ,thuajeee . Jo! bija ime është e vertet ai ndroj jet . Nuk mundem ta besoj . Si ndodhi?
Ne spital i kishi dhen nje ilac gabim edhe i beri reaksion. Vajza u largua duke qar dhe iku diku large. Derisa aty erdhi 1 djale qe e dinte se ci kishte ndodhur edhe e pyt ! -Mund te,t'ndihmoje ?ME Dukesh shum e merzitur ?
Ajo u pergjigj ,asnj nuk me ndihmon dot ne ket bot . Humba njeriun me te dashur, te jetes time, edhe akoma smund ta besoj . Me duket sikur është ëndërr . Keto jan gjerat e zoti ,nuk kemi c'ti bejem ,duhet te behemi te forte, sepse ai ty te shikon nga lart, ngrije koken lart shiko yjet ,tek nje yll esht babi jot ,qe te shikon.
Si puna jote mka ndodhur edhe mua ,kur isha vetem 3 vjec ,se dija si ishte ,as nuk e njofa ti te pakten e ke njohur ,prandaj mos u merzit . Me ke mua , une me ty do te jem ne cdo moment, cdo nevoj te kesh do te ndihmoj une ,nuk do te le vetem do jem pran teje ne cdo rast . Vajza e pikelluar e falnderoi djalin , ,per ngushellimet dhe premtimet dhe e perqafoj ❤.

Vepra te ngjashme
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Mos u merzit ngrihu dhe fshiji lot në kët bon asgjë sësht free dhe nga lart të shikon dhe mbron një Zot"
"LUFTO FITO" Lufto fito ,ngrije koken lart mos ki frik nga asgjo se ke lart nje,zot qe te mbron ngado . Kudo qe rrin ngado qe shkon ,zotin e ke pas vetes dhe pse me sy nuk e shikon . Lufto fito dhe kurr mos u dorëzo jeta nuk ësht si...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: .... · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: zemra jon
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shpres por jeta qenka nje gje shum interesante ndoje her na gezon nganjher edhe na hidheron. Jeta mua me ka dhuruar shum sende te reja por ato sende nuk po...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Amelia 11 vjece
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris dot Amelian . Un e kam shoqe te ngusht edhe dua ta ndihmoj . Sepse ajo nuk gezon asnj te drejt si jetimet e tjer . Jetimet librat i marrin pa lek Amelia i ...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: cfare shikon ne naten e erret?
netet e errta une shikoj vetem erresir dhe pyes veten cfare ka jashte mami me thote! Moj bij cke qe shikon perdite ne dritare! une i pergjigjem:-nuk e di cka jashte! Valle ka vetem erresire asgje sduket sikur jam ne nje bote pa drite Mami im...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nena ime e Dashur
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: sociale
Plaku me shkop Pena e piktorit shum cka pikturon. Nepermjet piktures shum detaje na tregon. Ne pikture ka dinjitet pena e piktorit gjithmone me ne flet. E shikoj me vemendje ketu plakun me shkop duket sikur th...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com