Data e postimit: 2015-11-26 05:24:52
Lexime: 11861
ndryshimi nga cikli 9 vjecar ne ate te mesem
Autori: Rebeka Hoxha
Lloji: Analize letrare
Tema: shkolla
Shkolla: partizani
Klasa: x5
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes.
Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje ndryshim te madh.Shkolla 9 vjecare eshte nj parapergatitje x shkollen e mesme dhe eshte shume me e lehte.Nese ne shkollen 9 vjecare ishim ambjentuar me t gjithe si me mesuesit si me nxenesit ne gjimnaz gjithcka ndryshon.Nxenesit jane me te familjarizuar me mesuesit e 9 vjecares dhe mund te thuhet qe ka me shume tolerance ne note.Provimet me te rendesishme te 9 vjecares jane provimet e lirimit ndersa ne gjimnaz provimet kane nje rendesi te vecante.Jane me te shpeshte dhe shume me te rendesishem.Aty perballemi me gjera te reja e me njerez te rinj.Kerkesa e llogarise te nxenesi eshte gjithmone e me e larte.Nese ne 9 vjecare duhet te mesosh shume gjimnazi kerkon dyfishin e lodhjes dhe mundimit pasi konkurenca ndermjet nxenesve eshte e madhe.Mesimet sa vijne dhe veshtirsohen me shume dhe zakonisht nxenesit e viteve te para duan kohe per ti permisuar notat e tyre.Ata duhet te perpiqen shume per te lene nje pershtypje te mire te mesuesit,te jene te rregullt e te bindur.Ne gjimnaz nxenesi duhet ti ve vetes disa objektiva,duhet te mesoj shume per te ardhmen e tij pasi ai na pergatit per universitetin.Tashme nxenesit maturohen,jane me te pjekur,fillojne ta zgjedhin shoqerine ndryshe nga c'benin ne 9 vjecare.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Fjalë të urta
Gjysherit thonë... 1.Ate që e pështyn mos e lepij. 2.Ajo që ke frik të gjen. 3.Zjarrit po nuk i fryve nuk ndizet. 4.Mendja e lartë , këmbët në baltë. 5.Dita e mirë dihet në mëngjes . 6.Fqinjtë e mirë kanë vlerë të madhe. 7.Gjuha...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: !
Dhimbja me ka vrar e malli shum M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato Momente kur sje i pergatitur taman Spo di se çka me than a me fol Per dikan qe sdin me respektu apo Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenaria
ROGOV KRENARE Kështu deshmorit Safet gashi Rogov a ndjeve o Shum trima shum hero Bac o vlla Safet o shok Krah o pris me ty o flamurtar, U zgju i ulti rob Puntor e katundar Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj Mbi gjakt te kosoves U...
Autori: Eliona Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: Viza
Vizat: Sa u gëzuan kto shqiptar qe na erdhi nje dit e mbar. ...
Autori: Beatrika Krasniqi · Lloji: Analize letrare · Tema: "UNË"
Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa të shkruaj , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa që ti lexoni ndjenjat e mia edhe nëse nuk mund ti ndjeni vet ato të p...
Autori: Blerta · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e dashurse.Gjiri i nenes eshte vendi qe te mban ngrohte edhe ne ditet me te ftohta te dimrit.Mesimet e saj kane shume vlere ato na trgojne rrugen e se ardhm...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Anton Papleka · Lloji: Analize letrare · Tema: Vdekja e lisnajes
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te aferm.U kthye ne shtepi zemervrare.Ne sy i rrinin trungjet e kalbura cungjet e zeza te rrethuara me kurora te permotshme kerpudhash dhe nje pyetje gerryese qe ...
Autori: edmond tupja · Lloji: Analize letrare · Tema: teks informativ
teks informativ per femij
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...




Komentet e fundit!

Emri: valere marini
Email: valeremarini@live.com
Komenti: ese shume e bukur.Ju lumte

Emri: fjorala
Email: alba-alba@hotmail.com
Komenti: shume keq.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com