Data e postimit: 2017-05-15 19:31:26
Lexime: 5074
eneida
Lloji: Analize letrare
Tema: eneida
Autori: drita lamallari
Shkolla: shkolla e mesme e bashkuar kasalle
Klasa: 11
Qyteti: tirane
E-mail: lamallaridrita@gmail.com


"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon historine legjendare te Eneas.Kjo veper i perket epokes se poemave homerike.
Enea,heroi legjendar i Trojes,e braktis qytetin mes flakeve duke mbajtur mbi supe babane e tij,Auzizin dhe perdore djalin e tij,Julin.Pasi u end deteve,perpara se te shkonte ne Itali per te lene aty popullin e tij,Enea qendroi ne Butrint.Vepra epike "Eneida" perbehet nga dy subjekte:
-subjekti i pare:Librat 1-6 jane odise,ku Virgjili paraqet peripecite e heroit trojan,Eneas,i cili kishte per qellim formimim e mbreterise se tokes latine.
-Subjekti i dyte:Librat 7-12,Virgjili perdor kontrastin.
Enea ishte:
-paraardhes i romakeve,
-konsiderohej si zot,
-kishte si qellim;ndertimin e nje qyteti te ri ne dhe e realizoi ne brigjet e lumit Tiban.

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: Malko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pablo dhe Franceska
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i kerkon prijesit leje Qe Te flase me nje cift shpirtrash, Te cilet vorbulla e eres I mban Te mberthyer me Njeri- tjetrin. Ata Jane Pablo Malatesta dhe Franc...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: Mirjeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Heronjte e homerit dhe kreshniket shqiptare
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqes...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: homeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: iliada
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit esh...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: bilal xhaferri · Lloji: Fabul · Tema: flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo ...
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...
Autori: Bilal XHaferi · Lloji: Tregim · Tema: ne kete veper behet tem per luftrat
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve romake . Me sakte , behet fjale per kryengritjen e madhe Ilire te viteve 6-9 te shekullit te pare te eres se re kunder romakeve . - Kete kryengritje e udhehoq...
Autori: Liza · Lloji: Analize letrare · Tema: Prometeu
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i njeriut te pare prej balte dhe titani qe solli "zjarrin e zhvillimit" njerezimit... Zjarri ishte privilegji i vetem i perendive por Prometeu duke mos dashu...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com