Data e postimit: 2014-08-30 16:37:00
Lexime: 5409
princesha dhe shkopi i deshirave
Lloji: Analize letrare
Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Autori: medina shijaku
Shkolla: 3 deshmoret
Klasa: 5a
Qyteti: Kavaje
E-mail: medina.titi@hotmail.com


Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha shprente deshirene saj ne fakt ai nuk ishte nje ylle por shkopi i deshirave.Shkopi i deshirave nuk mund ta plotesonte deshiren e princeshesper te ikur tek princi i saj i endrave sepse\po ta merrte vesh shteriga do ta vriste.Princesha ate nate princesha u arratis drejt keshielles se princi . Kur shtriga e pa princeshe vetem ne pyll duke vrapuar e kapi . Kur princi e mori vesh tha se do ta vriste shtrigen. Princi u drejtua drejt shpelles se zeze. Gjate perleshjes emili i tha nje kanarine te merrte shkopin e deshirave. Kanarina e mori shkopin e deshirave dhe e shprehe deshiren e saj qe shtiga te vdiste. Shtriga vdiq dhe princi u mrtua me princeshe dhe jetuan te lumtur pergjithnje.FUNDDDDDDDDDDDDDD.

Vepra te ngjashme
Autori: era · Lloji: Poezi lirike · Tema: bukuria e femijerise
Princeshe e bukur je Ne prehrin tend fle lumturia Dhe prape aty ne ate preher Zgjohet dashuria Princeshe e bukur je Ne fusha te arta ti vrapon Vec nje copez kujtimi Nostalgjine ma rizgjon Princeshe e bukur je Endrra e jetes sime Lul...
Autori: enkeleana.ramaja · Lloji: Tregim · Tema: enderra
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet. Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...
Autori: besila · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyra
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: une · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkruaj nje ese krahasuese
Shkopi magjike eshte nje shkop i cilin nifet per magjit e tij te medha. Por ne fakte ai eshte vetem nje trillim nga njerzit per te mashtruar femijet e vegjel.ndersa shkopi i thjeshte eshe nje shkop i cili ndihmone per shume gjera gjeja kryesore eshte jo q...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Dorentina Kastrati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Princesha
Që nga poshtë një zë thirri: "Jam një lajmës nga kufiri" U hap porta mengadalë, Kërcitën fletët e rënda, Dhe kalorsi pa fjalë Dyll i verdhë hyri brënda.. Gjaku i kuq skuq në gjymtyrë, Lajm i zi nxin në fytyrë. "Shpimëni ...
Autori: trifon xhagjika · Lloji: Poezi personale · Tema: ndergjegje me katrore te zeza
Nate pa me shkruaj ti vet ngjyra tende eshte e zeze nuk ka me te zeze se erresiren tende nate
Autori: Josel Qazimllari · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuira e pare dhe e fundit
Isha vetem, ne nje stol braktisur Me nje buqete qe ndjenjat i ishin krisur Lulet pra lulet u ndjen kaq te fyera Dhe gjembat bashke me to u ndjen te urryera. Te urryera si une , si une i shkreti Qe nje dashuri me zor e gjeti Dhe me kandilke t...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime ditelindja fatlum 12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi Kjo dit shum e bukur Kjo dit shum e mir Po na gzohet zemra Po na gzohet shpirti Po na vjen princi Po na i vjen ma i miri Dita e merkur data12 A e dini kush po vjen Ne shtepin e vet Po n...




Komentet e fundit!

Emri: SARIN
Email: reganbros@gmail.com
Komenti: shit

Emri: SARIN
Email: reganbros@gmail.com
Komenti: Pergjigju Emri: popsi Email:

Emri: SARIN
Email: ruku@yohu.com
Komenti: e ke kopjuar.yyyy.thuaj shpejt mos ke bere shkurtim

Emri: ilda
Email: ilda-thaqi@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shum ky tregim ju uroj fat edhe per tjera

Emri: Liljana gorani
Email: Goranililjana@gmail.com
Komenti: Ky po që eshte tregim!shume bukur,por kujdes se Kur shkruan Ben gabime

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti:

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: PRESSSSSSSSSSS KOMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com