Data e postimit: 2016-01-28 18:17:34
Lexime: 4616
Mami im
Lloji: Analize letrare
Tema: Mami te dua shume
Autori: .........
Shkolla: Shaqe Mazreku
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: ...........@yahoo.com


Mami\
Kur te shof ty , gjej force
realitetin e sfidoj
se ti o mami im
je qenia me e dashur njerezore .
Prandaj te dua kaq foort .
Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar !
punoi : ........

Vepra te ngjashme
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: Saimir Balaj · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Nuk na duhesh më
Nuk na duhesh me Nena na kthehej nga puna Perdite buze e gaz Por sot dikush ia kishte mbyllur Buzeqeshjen ne kafaz Pse u ktheve nënë kaq heret Mos te ka ndodhur gje Heshti nena heshtem ne Ne dhom nuk ndihej ze Babi here...
Autori: Alessandra DERVISHI · Lloji: Leter · Tema: Nena
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKUSH NUK NA NDAN!!!,😍😘👭✍️👑TE DUA MAMI YOU ARE MY QUEEN👑👑👑
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: cfare shikon ne naten e erret?
netet e errta une shikoj vetem erresir dhe pyes veten cfare ka jashte mami me thote! Moj bij cke qe shikon perdite ne dritare! une i pergjigjem:-nuk e di cka jashte! Valle ka vetem erresire asgje sduket sikur jam ne nje bote pa drite Mami im...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mami..
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ne jete,une e di mami koheve e fundit ndihem shume e pashprese dhe inatin te cilin e kam me te tjere e heq ne ty,ndersa ti me ata syte e tu qe lotet her pa...
Autori: ida aida · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimin e mamit
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per ty muk pershkruhet me fjale.ti me ladhaton me ben te enderroj,ti kujesesh per mua.vec nje gje ta dish ti je engjelli me i shtrenjte per mua.te dua
Autori: Beren · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshtet ne cdo hap timin,,,e adhuroj ,s mund ta mendoj jeten pa te ,,,pa prezencen e saj,,,pa perkrahjen,,pa perqafimin e saj,,,pa ledhtimet e saj...preheri i sa...
Autori: aaann · Lloji: Poezi personale · Tema: lexojeni
Mami eshte lumturia e jetes sime, qe me ka nxjerre ne drite, qe une e dua me gjithe shpirt C'do mam qe punon, femija i mungon, dhe kurre se harron Mamat kur merziten, duhet t'i rrime prane me fjale te bukura, ta ngushellojme dhe ta p...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu p...
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: mesimi
eshte dreke dhe vajza po kthehet nga shkolla gjithe gezim. sapo futet ne shtepi i thote mamit: mami une sot iu pergjigja e para pyetjes se mesueses. te lumte te keqen mami, po per cfare te pyeti mesuesja? na pyeti se kush ka ardhur i PApergatitur ne shk...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Besjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta-Stina E Puneve
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po ikim tashh dhe se dom sihemi perseri ne vitin tjeter isha duke pare endërr dhe me iku gjumi nga syte dola jashe ne ballkon e pashe vetetimen dhe dhe e d...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena Ime
Nena Ime Nena Ime E Dashur Tek Ti Gjej Ngrotesi Fjalet Me Te Bukura I Mesoj Nga Ti. Nje Dit Kur Te Rritem E Sdo Jem Me Femij Poezin Me Te Bukur Do Ta Shkruaj Per Ty. Zeri Yt I Embel Me Ve Ne Gjum Dora Jote E Let Djepin E Perkund. T...




Komentet e fundit!

Emri: vajza anonime
Email: vajzaanonime@hotmail.com
Komenti: sa shkurt! une as 4 smarr me kete tekst 2 rreshta

Emri: vajza anonime
Email: vajzaanonime@hotmail.com
Komenti: sa shkurt! une as 4 smarr me kete tekst 2 rreshta

Emri: ema snow
Email: emasnow@gmail.com
Komenti: kot fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com