Data e postimit: 2021-01-20 21:52:26
Lexime: 3040
kali i trojes
Lloji: Analize letrare
Tema: kali i trojes
Autori: nobody
Shkolla: h.i.d
Klasa: 7-a
Qyteti: tirane
E-mail: nobody@gmail.com


KALI I DRUNJTE
ANALIZA LETRARE

Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teksti te le nje shije te hidhur pasi e lexon.Te le pershtypjen se kohet e meparshme nuk jane ndryshe nga sot ne lidhje me morlalet ,intrigat ,misticizmin etj.Kjo pjese e shkeputur nga Odiseja flet per strategjine qe Odiseja perdori per te pushtuar Trojen. Kete rradhe Odiseja zgjedh kalin e drunjte si karrem per te mposhtur trojnet. Odiseja nderton nje kale shume te madh e te drunjte . Brenda tij ai urdheroi te behej nje dhome qe nuk dukej ku mund te qendronin disa burra. Ky kale supozohet te ishte shenje dorzimi nga akejte dhe pasi kali te hynte ne Troje ,akejte do te mbyteshin kur te ktheheshin ne atdheun e tyre . Ne te vertete ata do te fshiheshin mbrapa ishullit te Tenedos. Kur kali te hynte ne Troje ne kohen qe trojanet flinin akejte qe qendronin brenda kalit do te dilnin dhe do te hapnin portat e qytetit. Akejte e tjere qe ishin ne ishullin e Tenedos do te vinin dhe Troja do te pushtohej. Ai zgjedh Sinonin per te mashtruar trojanet. Kasandra, e bija e Prijamit dhe Laokonti nuk u mashtruan nga fjalet e tij. Laokonti pati nje funde te dhimshem bashkuar me te edhe bijte e tij. Kasandres askush nuk i besoi madje e quajten te cmendur (e meritonte). Megjithate trojanet e cuan kalin e drunjte perpara tempullit te Plade Atenes sic u tha Sinoni . Mepas trojanet festuan “fitoren” dhe te kenaqur e te lodhur u kthyen ne shtepite e tyre. Akejte po ktheheshin te armatosur ne bregdetin Trojan gati per lufte dhe te etur per gjak.


PERSONAZHET

Odiseja - Mbreti i Itakes . Odiseja ishte shume i zgjuar. Ai ishte lider i afte .
Sinoni - Ndihmesi i Odisese (Dinak e i mencur ,si dhe shtinjak i mrekullueshem).
Agamemnoni - Mbreti i Mikenes , komandant i pergjithshem i ushtrise.
Menelau - Burri i Helenes ,mbreti i Spartes.
Kalkanti - Me i famshmi i falltarve te akejve.
Kasandra - Vajza me e bukur e Priamit. Kasandra ishte nje vajze me halucinacione dizive.
Priami - Mbreti i trojanve.
Laokonti - Prift.



ANALIZA GJUHESORE

Homeri dallohet per:
Permosbesimin e tij.
Per dialogun e shkathet.
Per konflikte te fuqishme.
Gershetohet bota mitologjike me boten reale.

Gjuha e perdorur eshte gjuhe formale. Ka dialogje te shumta.Perdoren shume fjalite thirrmore.
PERFUNDIM

Teksti eshte plot me misticizma. Pershkruan skena makaber. Te gjithe personazhet jane negative megjithse menyra sesi i trajton autori per disa eshte menyre pozitive.

Vepra te ngjashme
Autori: bilal xhaferri · Lloji: Fabul · Tema: flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo ...
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...
Autori: elena kullejsi · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere apo per te shitur.njehere pronari i kishte vendosur me shume peshe gomarit dhe kalit me pak.gomari iu lut qe ta ndihmonte por kali mendjelehte nuk pranoi....
Autori: emili · Lloji: Analize letrare · Tema: iliada
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: Marilena Koxhaj · Lloji: Tregime per femije · Tema: Tregime për fëmijë
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij të merrnin një bilbil.Pas disa orësh erdhi Bilbili.Mbreti u gëzua që mori një bilbil ai ishte shum i lumtur. Ditën tjetër erdhi një kuti pë...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje kale pa kalores
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije u...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Anekdota · Tema: Te besh per te qeshur !
Disa të rinj e panë Nastradinin që ishte mbështetur tek stalla e gomarëve dhe donin ta tallnin. Njëri më i shkathët i thotë: – “Ku je o Nastradin, baba i gomarëve” Nastradini i përgjigjët: – “Po ti mor bir pse paske dalë prej ...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Vjeshta Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i pranveres,as ai veriu i veres;ajo ishte nje ere krejt tjeter. Ajo s'kishte as eren e endshme qe sillte ne fejet e hundes ne kohen e pranveres,as edhe freskine qe i jepte trupit ne vere. P...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com