Data e postimit: 2015-04-07 16:54:44
Lexime: 26196
Pranvera dhe Dimri
Autori: F.T
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Stinet
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: 8a
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet.Sa bukur eshte kur ne mengjes zgjohesh nga cicerimat e zogjve!Ne pranvere moti fillon te ngrohet dhe diellk na pershendet nga lart me rrezet e tij te arta.Nga ana tjeter,ndodhet dimri.Ditet e para te kesaj stine vijne me te ftohtin qe karakterizon kjo stine.Pemet zhvishen plotesisht nga gjethet.Dallendyshet shtegtojne per ne vendet e ngrohta dhe nje pjese tjeter e kafsheve bie ne gjume letargjik.Bora qe bie floke-floke i terheq femijet qe te luajne duke mos e ndjere te ftohtin e dimrit.Gjithashtu ne dimer jane dhe festat e fundvitit,per te cilat njerezit bejne shume pergatitje dhe dhurata.Moti i acarte nuk i pengon aspak njerezit per t'i festuar festat ashtu sic duhet.

Vepra te ngjashme
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
Autori: heheheh · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ghuihg
yeuwhhhwhwh
Autori: estelina myka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: vjeshta dhe dimri
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit s...
Autori: greta asllani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shkrimtari dhe politika
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. ...
Autori: Vasiola Duda · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shp...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: Arlinda Cera · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet. Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: don kishoti
Don Kishoti eshte nje zoteri nga Spanja qendrore, qe pasi kishte lexuar shume libra mesjetare kalorsiake vendos te behet dhe ai nje kalores. Keshtu merr shpaten dhe mburojen dhe del ne kerkim te aventurave, bashke me mikun e tij fshatar Sanco Panco, te ci...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Asja Koka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Kinema apo teatër?
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...
Autori: Madalena · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...




Komentet e fundit!

Emri: Anonnymous
Email: anonnymous@gmail.com
Komenti: Ese e bukur ! Mora 10 npun me shkrim Rrofsh

Emri: ddd
Email: ddd@yahoo.com
Komenti: lol

Emri: mmm
Email: mmm@yahoo.com
Komenti: o pyke e ka larmishme dhe jo harmishme,dielli dhe jo diellk

Emri: nbvc
Email: nbvc@gmail.com
Komenti:

Emri: Blin
Email: blinbacaj22@gmail.com
Komenti: SHUM E MIRE

Emri: fh
Email: fyvh@yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: Ali
Email: aligjaa43@gmail.com
Komenti: Shume e bukur,😱 flm

Emri: gb
Email: bfgbtg@yahoo.com
Komenti: kot krejt

Emri: fg
Email: gdcg@yahoo.com
Komenti: bykur

Emri: lili
Email: lili.lili@gmail.com
Komenti: sh.bukur por ka edhe me mire


Emri: ani
Email: ani965@gmail.com
Komenti: Bukur e shkurter po bukur

Emri: jasha
Email: jasha@yahoo.com
Komenti: bravo bukur

Emri: aaa
Email: aaa@yahoo.com
Komenti: Bravo ese e mbrekullushme.E kopjova shume mire.

Emri: arta vata
Email: arta vata 12 @gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: arta vata
Email: arta vata 12 @gmail.com
Komenti: Shume

Emri: Alondo
Email: Alondoxhafa@hotmail.co.uk
Komenti: Shume bukur

Emri: Xhuli
Email: xhulianaleka15@gmail.com
Komenti: Eseja eshte e shkruar mjaft sakte dhe bukur.Bravo kushdo qe e ka shkruajtur

Emri: Klea
Email: keqihajdar@yahoo.it
Komenti: Shumë ese e bukur!

Emri: samara
Email: sara.samara10@yahoo.com
Komenti: Ese shume e bukur

Emri: andi
Email: andiqoshku@live.com
Komenti: Shum shum bukur


Emri: Ira
Email: anna-anna04@hotmail.com
Komenti: Te lumte!Shume shume bukur!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com