Data e postimit: 2015-03-22 11:40:45
Lexime: 5762 |
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira per eset por edhe shkrime te tjera te cfaredoshme eshte i madhe.Shpresoj t'iu pelqejne☺
|
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone.
Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje.
Shpesh ne edhe ...
|
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gjithashtu natyra ka bukurin e vet ku ne ket stin është gjalleruar zbukuruar me gjelbrim dhe me lule shumë ngjyrëshe.
Natyra (lat.: natura, lindje,krij...
|
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
|
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
|
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
|
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
|
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj.
Nene...
|
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
|
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
|
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
|
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
|
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...
|
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim".
Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
|