Data e postimit: 2017-01-11 12:52:58
Lexime: 3807
gjyshi imm
Lloji: Ese informuese
Tema: familjen
Autori: Elira
Shkolla: Bahri Haxha
Klasa: 11/1
Qyteti: Vushtrri
E-mail: xhbashollix@gmail.com


ELIRA.Tani une jam gati ne gjumm po ti oo gjysh ku je??? sot nuk me the naten e mir sot une kam zene vendin tend sot une kam fjet ne krevatin tend pseeee,pse ta ze une vendin tend jo gjyshh jo mos mendo ashtu vendin tend smun ta ze askush nganjeher themm une ketuu kom qfar te bej por gjyshii ne spital qfar qfar eshte duke bere,eshte duke i numruar oret per ne operacion, ka ankth te madhh,ka frik eshte hera e pare qe po e provon kete ,por friken me te madhe kam unee ooooo gjysh nuk jam e sigurt a do te kesh susksess a jooo gjysh tlutemmmm me premto qe do zgjohesh edhe me i fort se qe je gjysh me premtooo qe do jetosh endee unee e dii qe kyy sosht fundi gjysh me thuaj edhe tii ketee une sott sdo flejjj fare do lutemmm per ty oo gjyshh ktoo fjal i themm nga shpirtiii dhe nga syrii po me del lotii kur po e mendojj ketee oooo gjyshhhh te dooo mesaa jotee aq fort saqe ti nuk e ke menduarr faree me fallllllll sa her qe ta kom kthyer fjalennn me fal qe stekamm ndegjuar gjithmonnn i themii ketoo fjall von por ndoshta do ma faleshhh une u ula dhe po shkruaj askush spome ben shoqri perpos loteve dhe letres qe jam duke e shkruar aaa sa do doja o gjyshh se ne ket krevat tendin te fleje ti e jooo uneee sa doo doja qe ne at spital ti isha unee e joo tiii por keshtuu e ka shkruar ZOTI prandajj mu me ka mbetur vetemmm te lutemmm per ty neser mendja ime do eshte ne dhomen e operacionit tennnd o gjysh seshte azgje tjeter pos nje enderr me mir te themi keshtu ti je i fort do e perballoshh kett, ket ma thot edhe nje ze nga mbrenda o engjulli immm .
Tani ta di vlerenn me shummm se kurrr tani mee rreh zemra kur e mendoj se mun te mbetemm pa gjyshhh oooo joooo smundemmm te mbetemm pa gjysh smund ta perballoj edhe ktee gjeee te lutemmm me thuajjj edhe tii qe je dukee shpresuarr sikurse unee me thuajj a je duke u lutur edhe tiii sikurse unee gjithmonnn do e mallkoj ketee numeer 11 ketee numer te tmerrshemmm sepse kjo osht data qe do futesh ne operaciion. Do tee lutemmm qee te qoheshh nga ai i mallkuar spitali sa ma shpejttt doo te lutemmm qe mos te hysh kurr ne at der tmerri nukkk e meritonnn tiii jooo pse te gjetii ty kjo perderisa ishe nje puntor shumm i madhh por kete do ta leme vetem nje prov nga ZOTI.
Nuk pushoj dot se shenuari per ty skamm ku ta shprehh kett merzi qe kammm prandaj po e shfrytzoj kte leteer gjyshhh me kujtohet mir momentii kur donte tme rrahtee babi fshiesha mbas shpine tende shpina jote ishte gjithmon muri mbrojtes i imi poo a do jett endee gjyshh tlutemmm maa premto edhee ketee.
Saher qe nena me rrahte mua ti semureshee me kujtohet miiir kur mee merreshe ne dhomen tende per tme mbrojtur me thojee rrri ketuu vajza imeee jo gjyshh jo sdoo i harroj kurr me kujtohet mir kur shkonim ne shkolll qoheshe ne mengjes na jepje te gjithve paraaa mua me dalloje gjithmonn me jepje ma shummm por ma thoje qe ta mbaja te fshehurr por me fal qe spoo muj taa mbajjj taniii do ju tregoj te gjithve te mirat qe bere per mua doja telefonnn ma bjejtii gjyshja une prishaa isha e merzitur ishe tii qe mi hoqe lotet nga fytyra dhe mi dhe parat ta rregulloj ate gjyshh ka ardh qastii ti themm fjalet e mira per ty te mirat qe mi bere ti sepsee oo gjyshhh spojamm e sigurt nese do kthehesh edhe ni herrr te gjithh thon se poooo prandajjj themmm edhee unee mezi pres at momentt por ndoshta doo vijj aii moment ndoshta do ktheshesh ne shtepii po jooo sii me par ooooo jooooooo i urrrrej ktoooo mendime te tmerrshmee nganjeher themm ne vete zgjohuuu ELIR je ne gjummmm zgjohuu nka kje enderr e keqee porrr shohh vetenn fatkeqsishht ne realitet.
Dhe nese do ti kerkoja dikujt tjeter te me mbeshteste askush nuk mund ta bentee me mir se tii o gjyshh,ndoshta sot mjaftoj kjoo qfar shenova do shenojjj qdooo ditt derisa te kthehesh te dooo mesa jotee fortt o gjyshhhhh………………………..

Vepra te ngjashme
Autori: Riad Misini · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi Im
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E Tua Kurr Si Harroj Me Mesove Mua Gjysh Si Te Veproj Gjysh More Gjysh Tasht Ti Ku Qendron Ne dhe te Ferizajit Aty Po Pushon
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: lazdrani
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,iu afrua dhe zuri ta ledhatoje gjyshin duke i thene -A u lodhe, gjysh?Si e kalove diten?Por ti je i fort dhe slodhesh.Edi un kete! Gjyshi e kuptoi se Laur...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Armir Krasniqi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
do te doja te isha pike loti te lindja ne syte e tu ne faqen tende te rreshqisja na buzen tende te vdisja jeta eshte te dashurosh te dashurosh eshte te vuash te vuash eshte te vdesesh ateher pse te jetosh ??????????,
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dhimbja
Sa thelle rashe ne mendime sot, Pa e ditur as vete c'mendoja . Ndoshta endrrat qe shkuan me kot , Apo refrenet qe aq shume i doja . Eh! Si eshte te mendosh! I thashe vetes me merzi. Ndoshta gjithcka do te harrosh , Po si valle mund te harrohesh ti...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mesueses se fillores
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetare...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per Familjen
Familja Ime Familja oshtt Gjeja ma e qmuar ne jet per familjen Ku do qe te ndodhemi na mungon familja po ashtuu Edhee kur jemii sa me larg Familjen Kem shum fjal per me i falenderu edhe sdi qysh me ja kthy Qka kan bo ataa per mu po ashtuu ku o...
Autori: Klea · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dashuria për njerëzit e tu më të dashur
Dua të kthej kohën pas Vitet e shkuara kalojnë varg E lumtur vitin 2006 thërras ...




Komentet e fundit!

Emri: Yllka
Email: yllkatopojani1@gmail.com
Komenti: Shume prekse sapo e lexova fillova te qaj sepse edhe une kam humbur gjyshin.

Emri: diona
Email: dionabytyqi@gmail.com
Komenti: u mahnita sa e lexova kete pa fjal ka mbetur te jet me fat gjyshi se qfar mese paska

Emri: elsa.ademi
Email: elsa.12@gmail.com
Komenti: te lumt gjyshi yt do jet shumm krenare kur ta shef kte shkrimmm

Emri: fatjona
Email: fatjonadeliu@gmail.com
Komenti: te lumtt eshte krenare me ty gjyshi

Emri: elidona
Email: elidona.brahimi@gmail.com
Komenti: wowww pa fjal

Emri: donjeta
Email: donjeta_z@gmail.com
Komenti: te lumttt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com