Data e postimit: 2016-12-03 22:25:25
Lexime: 6460
Jeta nje mision i veshtir per kedo
Lloji: Ese informuese
Tema: Jeta
Autori: Marinela Nikolli
Shkolla: xxx
Klasa: 9b
Qyteti: Lac
E-mail: sjrutif@yahoo.com


sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo eshte nje rruge e gjate plot gure ku ti mund te pengohesh dhe te rrezohesh?ah jeta,e veshtir e lodhshme dhe nganjeher e padrejt.Ajo shfaqet e veshtir me plot rreziqe labirinte e udhekryqe ku je ne dilem te gjesh nje zgjidhje dhe te dhemb shum padrejtsite qe behen ku e verteta mbulohet nga nje perde e zez,tek shikon mizorite e kohes.Ankthi dhe vuajtja te qendrojne perball enderrave per te ardhmen dhe ne disa momente te duket qe e ardhmja jote u shemb,sikur gjithcka qe kishit thurur tashme u shemb e gjitha.Jo nuk duhet te tregohemi kaq pesimist ku kemi gjith mundesine te tregohemi optimist.Te mendojme se jo gjithcka perfundon me kaq.Kjo eshte vec nje nga shume kercenimet qe na ben jeta.Na vendos perball situatave te veshtira dhe te paimagjinueshme per ne.Dhe te ecesh do te thote te luftosh me te gjitha forcat kundrejt stuhive te pameshirshme,pengesave,por qe te arrish ketu duhet te fitosh dyluftimin me veten,me veset e tua,me dobesite,me ndjenjat,mallin apo mungesen sepse ne qofte se nuk i perballon keta ti nuk mund te quhesh fitimtar perkundrazi ti do te quhesh nje deshtak,nje frikacak qe nuk di te perballet me realitetin.Keshtu ti duhet te gjesh ne vetvete edhe gjene me te pamundur.Duhet te luftosh per te arritur lart e me lart.Vullneti per te vazhduar,per te bere te pamunduren,me durimin,do te nxjerre prej andej ate se cfar ke kerkuar per vite me rralle dhe kjo gje nuk do te thyhet kurre.Prej kesaj,ne nje rruge te erret ti shikon qe po duket nje shpres.Shikon nje drite qe sa vjen e rritet edhe te shoqeron gjithmone e duke te te ndricuar sa her qe ti ke nevoj.Kjo drite futet brenda teje duke te te treguar qe edhe ti ekziston edhe ti e ke nje qellim ne kete jet dhe se nuk e ke harruar vetveten.NDAJ Ju lutem mos e harroni vetveten dhe mos u trembni nga stuhite e jetesato pervec se do t'i kaloni,do t'ju bejne te mesoni me shume nga kjo bote dhe pas cdo stuhie vjen nje drit e cila ju udheheq gjat jetes tuaj,por mos harroni per te arritur keto BESO dhe kur te ndodhesh ne momente te veshtira te jetes EC PERPARA SHKO dhe MERR ate qe merito!

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Egzon Hajdari · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sjellja e qytetarit
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rreziqe por ky eshte gabimi me i madh qe bejme. Kur ecim ne rruge ne duhet ti mendojme te gjitha. Ne duhet te jemi zoteruesit e rruges. per kete sjellja jone d...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: adenaida allani · Lloji: Thirrje · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh...
Autori: adenaida · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com