Data e postimit: 2012-07-10 07:21:30
Lexime: 53814
Tregim me aventura
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Tregim
Tema: Aventure
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale.
Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin e bukur te Vlores. U nisem dhe udhetimi shkoi shume mire. Dielli shkelqente dhe leshonte mbi toke rrezet e nxehta te cilat pasqyroheshin mbi siperfaqen e pafundme te detit, sterkalat e te cilit dukeshin si margaritare qe vezullonin nen driten e tij te arte. Nga dritarja e makines ndjeja eren e shpejte qe me rrihte fytyren dhe me lejonte me veshtiresi te hapja qerpiket e te shikoja detin, gadishujt e larget dhe reren e shkelqyeshme qe mbulonte nje pjese te mire te plazhit. Plazhi ende nuk ishte populluar shume dhe nen kete peisazh te mrekullueshem qe ndodhej para meje me lindi ideja per te ekspozuar dhe nje kureshtje e jashtezakonshme per te zbuluar gjithcka ne lidhje me detin.
Sapo mberritem ne plazh, u zhyta menjehere ne detin e paster e te kristalte i cili me dukej sikur ishte i gjithi imi. Filluam te luanim e gjithe familja e me pas une me motren vendosem te merrnim nje varke per te shetitur dhe kete gje nuk e benim per here te pare ate vit, por argetoheshim gjithmone duke shijuar pamjen e qytetit nga thellesia e detit.
Kete rradhe ndryshe nga heret e tjera, u larguam shume nga bregu dhe kjo ndodhi pa e kuptuar aspak. Ishte kurioziteti ai qe na kish shtyre per te shkuar aq larg. U ndodhem perpara nje shpelle te erret dhe vendosem te hynim megjithese pak te frikesuara. Brenda saj ishte shume fresket dhe kishte nga te gjitha anet uje. Arritem ne fund dhe vume re dicka te bardhe e te shndritshme siper nje kutie prej druri.

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Fantastik (dicka ndrysh (anglisht nga une))
MOUNT EVEREST O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Taylor and he was 7 years old. Taylor always wanted to become a mountain climber. He thought that it was a very, very interesting profession because of the sn...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tregim · Tema: Bleresi dhe Gomari
Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta provuar se sa vlen . E afroi te grazhdi dhe e la me gomaret e tjer , mirpo ai gomar i la gomaret e tjer dhe ndenji afer gomarit me pertac dhe me grykes . ...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Tregim · Tema: Si kam emrin .
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' . Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël . Ishte si të luash koka-fshehtas . Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu p...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Jeta e vdekur
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose… Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luft...
Autori: To.mi. com · Lloji: Tregim · Tema: Dashuria
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klasen e nente Por nuk i dihet a e dashuron djali vajzen. Vajza mendon se ai e do pasi i duket se ai e shikon. Cdo dite qe kalon ajo rregullohet cdo dite ben ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: jeta ka sekretet e saja
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin e muzikes qe eshte muzikaliteti?dhe ta dini se cdo njeri ka me afer vdekjen sepse jeta eshte shume e shkurter.cdo njeri ka bere gabime dhe sakrivica meshi...
Autori: enkeleana.ramaja · Lloji: Tregim · Tema: enderra
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet. Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...




Komentet e fundit!

Emri: kuci
Email: kuci@gmail.com
Komenti: very ugly

Emri: h
Email: 5dt7y@gmail.com
Komenti: j

Emri: dele
Email: dele.dele@dele.com
Komenti: bravooo

Emri: sdu
Email: sdusdusdu@gmail.com
Komenti: spr frt .

Emri: Stefanolazanja
Email: Stefanolazanja@gmail.com
Komenti: Shm bkr e ke bo mir do ishte edhe mylljen po skgjse e bona vet ate👏🏻😜

Emri: kingemanuel7
Email: elidomi40@gmail.com
Komenti: super fare

Emri: Bukuria
Email: Elidaa@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shummmmmm

Emri: dajana cenaj
Email: dajanacenaj98@outlook.it
Komenti: very very beautiful

Emri: anisa
Email: anisatozaj98@hotmail.com
Komenti: shume shume bukur bravo

Emri: aannna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nuk e di. nuk me pelqeu dhe per me teper po te ishte tregim do te kishte 1 fund shume me ndryshe. kjo ngjan e lene pergjysme


Emri: anesa
Email: anesa-aliu@hotmail.com
Komenti: i paske gjet fjalet ma te bukura

Emri: imer
Email: meli-ko@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur

Emri: gimi
Email: gimiagimi@yahoo.com
Komenti: hahahahahahahhaha goxha e bukur

Emri: frenci
Email: frencipala@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: lala
Email: lalalola@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume ka kohe qe e kam lexuar por prap me pelqen

Emri: sarah
Email: sarahsarah@yahoo.com
Komenti: me pelqeu shume

Emri: kiku mema
Email: kiku@zbavitu.com
Komenti: ej ta kishe vazhdu edhe pak do te ishte me mire

Emri: fernando alonso
Email: fernando_alonso@live . com
Komenti: nona fare, pa problem se fundin e bera vete flm.

Emri: kevi
Email: leomessi1915@hotmail.com
Komenti: pse nuk mbaron tregimi?

Emri: erjon
Email: otrbregu@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur , autorja ka ditur ta percjell shume bukur tregimin..!!


Emri: kutza zogajj
Email: kutza_bukuroshja@live.com
Komenti: ishte shumm e bukur po mua nuk em pelqejj se



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com