Data e postimit: 2023-04-25 18:39:27
Lexime: 692
Përqafimi
Lloji: Tregim
Tema: Përqafimi
Autori: Dejvis Rama
Shkolla: Gjon Buzuku
Klasa: Klasa 5-C
Qyteti: Tiranë
E-mail: 123@gmail.com


Përqafimi

-Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti!
-Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni.
-Sigurisht që jo, - iu përgjigj ajo. – S’të gjendet shoku.
Vazhduan të ecnin ngadalë. Mbi kokat e tyre, një tufë lejlekësh po shtegtonte drejt vendeve të largëta.
-Po përse? – pyeti Beni. – Përse s’paska tjetër si unë në botë?
-Sepse çdonjëri prej nesh është unik, - tha nëna dhe i hodhi një vështrim gjithë dashuri.
-Po unë nuk dua që në botë të jetë vetëm një si unë, - kundërshtoi Beni.
-E pse jo? – u habit nëna. – Është shumë bukur të jesh i veçantë!
-Sepse kështu do të jem i vetmuar! – u ankua Beni. – Kurse unë dua që të jetë edhe dikush tjetër si unë!
-Ti nuk je vetëm, - i shpjegoi mami, - ja, më ke mua, babin.
-Po, - pranoi Beni. – por...
Ishte i turbulluar dhe nuk po dinte më ç’të thoshte.
-Eja këtu, - përshpëriti e ëma. – Ulu këtu pranë meje.
Beni u ul. Befas sytë iu zmadhuan e iu bënë më të thellë. – As si ti nuk ka tjetër në botë?
-Jo nuk ka. – tha mami.
-Edhe ti je e vetmuar?
-Jo, aspak. Të kam ty, babin...
-Po nuk ka asnjë të njëjtë me ty?
-Jo, nuk ka, - pranoi ajo.
-Atëherë je vetëm, - tha Beni duke u ulur pranë saj dhe duke e rrokur në qafë. – Po tani, ndihesh vetëm?
Mami buzëqeshi.
-Ti je unik, - i shpjegoi ajo, - edhe unë jam unike. Por, nëse të përqafoj, nuk je më vetëm, madje as unë nuk jam vetëm.
-Atëherë përqafomë, - tha Beni, duke u shtrënguar pas saj.
Ajo e mbajti të shtrënguar në kraharor. E ndiente zemrën e Benit që rrihte. Edhe Beni e ndiente se si fërgëllonte zemra e nënës.
“Tani nuk jam më vetëm, - mendoi ndërsa e përqafonte. – Tani nuk jam vetëm. Tani nuk jam vetëm.”
-Shiko, - i përshpëriti mami, - pikërisht për këtë e kanë shpikur përqafimin.

Vepra te ngjashme
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: per te qeshur
mamaja e benit po priste nje femije . beni e pyeti: mami pse te eshte fryre barku ? ajo i tha :sepse po pres nje moter per ty. pas pak beni doli ne rruge dhe pa nje burre te shendoshe . beni e pyeti burrin e shendoshe : cfare po pret ? trenin, ju perg...
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: treni
-Vizatojeni trenin duke ecur!- u kish thënë mësuesja nxënësve. Beni vizatoi vetëm binarët. -Ku është treni?-pyeti mësuesja. -Qe sapo kaloi,-qeshi Beni.
Autori: eris · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr vet askund mirpo nje dit xhaxhi i benit vjen nga fshati dhe e merr benin me veti atje ne fshat beni meson gjithqka mandej edhe te dal vet
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Ismail · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Letersi 10
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I lov you mom"
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her humbas në, mendime..Asnjëher nuk më ke lënë në hidherime!Vetëm më ke dhuru , lumturi edhe ,gëzime... Jam krenar që ti je nëna ime...M...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com