Data e postimit: 2015-03-09 18:54:09
Lexime: 13442
Perrallat
Autori: .... **....
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: Vlll-B
Qyteti: Shkoder Vrake
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asnje dite .Duke i perjetuar keto cdo nate e mos me teper per te thene se u bene pjese e jetes tone feminore.Te gjithe te rriturit kane perdorur pothuajse te njejten formule per te qetesuar femijet ne monete tensionuara,ato kane gjetur mbeshtetje tek perrallat duke u bere nje nga argetimet me te medha femijore.Kur ishim me te vegjel,secili nga ne ka enderruar per nje personazh ne ato perrallat e shumta qe kemi degjuar ose te gjith ne kemi pasur perrallen ton te preferuar qe nuk lodheshim duke e degjuar per te disaten here e ndoshta kjo eshte nje nga gjerat me te bukura . Perrallat mund te mos kene kohezgjatjen e dmadhe tek nje individ,pasi ajo perjetohet vetem ne moshe te vogel ,por per aq ohe sa jane te besueshme jane dhe shume te bukura dhe ashtu sic enderron secili nga ne me nje fund te lumtur .......

Vepra te ngjashme
Autori: xhulianaleka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ndaj gruas
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhura te nevojshmet.Dhuna ndaj gruas eshte nje fenomen mjafte i njohur ne mbare Shqiperine dhe nga kjo preken me shume grate.
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh jetim
Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. Pervecse te merr malli e rrin paksa i larguar nga shoket e shoqet, pa babain nuk je i ushqyer, i mbathur mire, por edhe pa nenen nuk je i edukuar. Por mund ...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dh...
Autori: sidorela musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shendrites i nje erresire
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
Autori: Melisa Dulaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari aktiv
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e vendimarrjeve duke ndikuar ne vendimet që merren.Pjesmarrjet ne aktivitete te ndryshme merren me gjallëri do të thotë që merr pjesë vetë ne një punë...
Autori: Roi Roisela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...




Komentet e fundit!

Emri: skam emr
Email: ikgrisu@yahoo.com
Komenti: nuk mund te them se ishte shume keq

Emri: se di
Email: dontknow@gmail.com
Komenti:

Emri: dont know
Email: dontknow@gmail.com
Komenti: jo shume e kendeshme mund te ishte dhe me e bukur nqs do te mundoheshe

Emri: .........
Email: kleahasa@yahoo.com
Komenti: kjo ese ishte nder me te bukurat qe kam lexuar ne kete faqe pra per kete teme. nga kjo ese mora nje good mark . hahahhahah

Emri: Angela
Email: djaldo2@yahoo.com
Komenti: kjo eshte eseja me kot qe kam pare

Emri: bleona
Email: bleona@yahoo.com
Komenti: aq sa e bukur aq dhe e çpifur ik mojjj andej sdike tboke kurgjo kot fare qenke

Emri: g
Email: ggg_fff@hotmial.com
Komenti: omggg bene shaka ti me keto gjera te shpifuraaaaaa je munudar por te ka dal e kote zemer te keshiloj te messosh kjo nuk eshte faqe e kote ashtu siq je tii..../

Emri: ronaldo
Email: ronaldoirina@yahho.com
Komenti: eshte shume eeeeeeeeee shpifur

Emri: ska rendesi
Email: s@gmail.com
Komenti:

Emri: inatenaenxhiornelablertanildaemanuela
Email: iteobne@gmail.com
Komenti: son amigos y queremos dar las gracias por este ensayo


Emri: teenaaanilddaa
Email: tn@gmail.com
Komenti: esta es moui belisima tuuuuuuuuuuuu es moui grande

Emri: artiola
Email: artiola@hotmail.com
Komenti: sa yll kjo eseja mi shm e bukur urime

Emri: po sigurisht
Email: jojo@yahoo.com
Komenti: kot fare eseja me kot qe kam lexu.Si ky .....

Emri: hahahaha
Email: haha@yahoo.com
Komenti: lalala nk me pelqen i dont like no

Emri: nk e di
Email: nkedi@yahoo.com
Komenti: sa e bukuk por edhe shm kot

Emri: anxhela
Email: anikola30@gmail.com
Komenti: Eshte nje ESE shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com