Data e postimit: 2015-02-25 14:42:51
Lexime: 8536
Ne Amsterdam
Autori: Maria
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Udhetimi im ne Amsterdam.
Shkolla: 24 Maji
Klasa: 7
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Zilja e alarmit ra. U zgjova me pertese dhe e fika. Pas disa sekondash hapa syte dhe sapo pashe valixhen e mbyllur, energjia me pushtoi te gjithen. Zbrita duke rreshkitur shkallet dhe pashe mamin, babin, motrat teksa conin valixhet ne taxi. Vrapova lart dhe nisa te behesha gati me furi.Mora gjithcka me nevojitej dhe zbrita poshte. Pas pak minutash gjendeshim ne taxi, gati per tu nisur. Udhetimi per ne aeroport nuk zgjati shume, por une isha aq e emocionuar saqe mu duk se zgjati me ore te teare. Kur mberritem ne aeroport nuk pritem shume per tu nisur. Sa hap e mbyll syte ndodheshim ne avion. Pas pak avioni nisi te levizte dhe u shkeput nga toka.Makinat sa vinin dhe zvogeloheshin e i ngjanin milingonave. Rete e bardhe ishin me te bukura se kurr. Dita ishte qelibar dhe pavaresisht se nuk shijuam perendimin e mirefillte te diellt, kundruam efektet ne qiell.Me vone me zuri gjumi dhe u zgjova nga zhurma e rrotave qe u ulen.E kuptova qe kisha fjetur shume.Ora shenonte 9:00 e mengjesit. Me pas zbritem nga avioni dhe morem nje taksi. Pergjate autostrades Amsterdami mu duk shume i thjeshte. Por gjithcka ndodhi sa cel e mbyll syte. Dolem nga autostrada dhe ja tek u shfaqen rradhet e shtepive te imagjinates sime, qe ngriheshin buze kanaleve dhe bicikletat e kudondodhura.Kaluam mbi nje kanal dhe nga ura pashe dhjetera shtepi lundruese te ankoruara pergjate brigjeve. dukej si nje pikture e vjeter por e vertete dhe ne driten e mengjesit gjithcka dukej aq idilike sa te therte perbrenda. Hoteli e kishte emrin Filosoof dhe secila prej dhomave mbante emrin e nje filozofi. une dhe motrat ishim ne katin perdhes te Kirkegardi. Ne vizituam shume vende por vendet qe me lane me shume pershtypje ishin: Vondelpark, shtepia e Ana Frank, Legjia me Drita te Kuqe dhe shume muze mahnitese. Neper qytet kishte vidha kudo pergjate kanaleve dhe farat shkeputeshin nga pemet, por nuk ngjanin si fara por si petalet e trendafilit te dala boje. Keto petale bashkoheshin nga era si tufa zogjsh: ishin me mijera, si nje stuhi bore ne pranvere. Debora pranverore e Amsterdamit. Ne shkuam ne nje restorant te quajtur Oranjee. Ate dite ajri ishte paksa i thellimte por dielli i ngrohte rregullonte gjithcka. Anash tavolines kalonte si shigjete nje varg i panderprere ciklistesh, kurse ne anen tjeter rridhte uji i kanalit, i mbytur nga miliona frute qe ngjanin si fara. Disa barka te vogla ishin ankoruar ne brigjet e veshura me tulla, te mbushura pergjysme me uji shiu, disa thuajse te fundosura. Pak me tej pergjate kanalit mbini shtepite lundruese. Ishte mrekullia vete.. Ate dite vendosa te pija pak shampanje. Piva nje gllenjke. Shkuma e shampanjes mu shkri ne goje dhe flluskat u ngjiten drejt veriut ne tru. E embel, fergelluese, e shijshme. Gjate gjithe asaj dite dielli nuk perendoi, ishte si nje femije tekanjoz qe nuk pranonte te shkonte te flinte. Udhetimi ne Amsterdam me la mbresa mahnitese dhe te paharrueshme.

Vepra te ngjashme
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje romance e ndare me dysh
Ate nate yjet s diten te shkelqenin...Ate nate universi foli me nje gjuhe te panjohur.Ate nate hena u struk ne erresiren e asaj dhimbjeje te heshtur.Ate nate, loti lozi neper faqet e mia dhe u fundos ne pellgun e zi te vrerit.Ate nate,zemra u flak tutje e...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar Ne Kohe
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,aspak te ngjashme me planetin toke. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe me fut friken, por imagjinata ime sme lejon...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe n...
Autori: Endri Demollari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perpara pasqyres
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund te shikosh ate gje qe te mungon dhe do te doje ta kishe prane.Pasqyra e vertet mund te jap reflektimin tend dhe ndonjehere mund te kesh folur me te ndersa ...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Artiola pg · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane ...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Anisa.H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku...




Komentet e fundit!

Emri: 34567
Email: fabiod7776@gmail.com
Komenti: 4567890

Emri: anonim
Email: anonim@hotmail.com
Komenti: ishte nje punim shume i bukur po ka disa gabime ne te shkruar se perndryshe ishte shume ese e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com