Data e postimit: 2013-12-15 20:18:35
Lexime: 14702
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shkolla
Autori: Erza Hasani
Shkolla: Ganimete Terbeshi
Klasa: VI-2
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erza_65@hotmail.com


Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme...
Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh.
Aty kemi mesuar shkronjen e pare te alfabetit,kemi mesuar te shkruajme,te lexojme,te flasim bukur...Kemi mesuar ta shohim jeten ashtu sic eshte,jo ashtu sic e kemi menduar te vegjel,plot me ngjyra dhe bukuri.Kemi kaluar vitet me te bukura te femirise dhe vazhdojme te rritemi edhe ne adoleshence me te.
Sa here kemi qare e kemi qeshur...Kemi qare sepse ndonjehere s'jemi sjelle mire dhe mesueset na kane bertitur.Kemi qeshur ne shume momente si:festimet e ditelindjeve,mbremjet,por edhe ne oret e mesimit.
Eshte e veshtire eshte te kthehesh ne klasen e pare dhe te kujtosh,sa here kemi qare per te shkuar ne shkolle,sa here nuk jemi zgjuar nga gjumi,sa here kemi genjyer mesueset se kemi qene te semure,vetem se kemi pasur deshire te mos shkojme ne shkolle.
Sot jemi rritur dhe e kuptojme me mire rendesine e saj.Tani e kuptojme se c'do gje ne jete eshte e lidhur me te.Ka edhe nga ata qe nuk deshirojne ta kuptojne nje gje te tille,por do te kujtohet,ndoshta shume vone.
Shume e konsiderojne shkollen si nje ambjent argetimi,ku shkohet thjeshte per t'u takuar me miq,per t'u argetuar apo per te luajtur.Nuk eshte ky qellimi i saj.Qellimi eshte te edukoje femijet dhe t'i pergatise ato per te nje te ardhme sa me mire,per to dhe per vendin e tyre.
C'do faqe libri,c'do proze,c'do poezi ka nje domethenie,qe na duhet per jeten dhe c'do liber qe ne lexojme eshte nje dritare me shume ne mendjen tone.Sepse mesazhi i c'do libri eshte i bazuar ne jeten e perditshme edhe pse shpeshhere,autore te ndryshem e paraqesin jeten nje fushe te mbushur me lule.
Jeta eshte shkolla edhe aty do te mesosh si ta jetosh...Sido qe te jete,e bukur apo e veshire...

Vepra te ngjashme
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Djellza · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri shoki im me i ngusht Ne jeten e perditshme ne kemi shume shoke por ai qe del mbi te gjithe eshte libri ose shoku me i ngushte i gjithkujt.Ashtu siq stomaku yne kerkon ushqim edhe truri yne eshte njesoj e kjo behet permes librit. Duke e marr shembu...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Adriola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...




Komentet e fundit!

Emri: Elsa
Email: elsaspahiu15@gmail.com
Komenti: vertet shume ese e bukur. ne fakt shumee mbrenslenese

Emri: Elsa
Email: elsaspahiu15@gmail.com
Komenti: vertet shume ese e bukur. ne fakt shumee mbrenslenese

Emri: shkodra
Email: SHKODRA@HOTMAIL.COM
Komenti: shume bkr me plq po ta kishe zgjat edhe pak zdo kishte ken keq

Emri: Blonda Sadiku
Email: bolina.blonda@motraks.com
Komenti: E shkelqyer

Emri: xheneta
Email: blearti22@hotmail.com
Komenti: aponxhesszheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: Ejmi
Email: ejmi.ejmi@tirana.com
Komenti: sh sh e bukur....flm qe me ndihmove per detyrat e gjuhes

Emri: megi
Email: megizoto13@alblove.com
Komenti: nje gje shm e vertete dhe qe me pelqeu sh si ese

Emri: erissssa
Email: erisa-risa@live.de
Komenti:

Emri: idja
Email: idja.liza@outlook.com
Komenti: Shume mire me pelqen jashtzakonisht shume eseja me e mire qe kam lexuar ndonjehere

Emri: blendi
Email: blendi.loqka@outlook.com
Komenti: Shume ese e bukur me pelqen shume mahnitese


Emri: Albina
Email: rrezja.bina@outlook.com
Komenti: Shume bukur me pelqeu shume kjo ese jam e pajtimit me ty per keto qe po i thua



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com